تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رحمانی فضلی: نگران برگزاری تجمعات در زمان تبلیغات انتخاباتی هستیم

وزیر کشور گفت: نگرانی ما آن چند روز تبلیغات و تجمعات انتخاباتی است، به خصوص که اگر این تجمعات برگزار نشود هم ممکن است در میزان مشارکت تاثیر بگذارد.

کد خبر: ۷۸۵۶۴
۱۲:۰۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۹

رحمانی فضلی: نگران برگزاری تجمعات در زمان تبلیغات انتخاباتی هستیم

 

دیدارنیوز ـ عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به این پرسش که شکل برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با توجه به شیوع کرونا تغییر خواهد کرد، گفت: داریم بررسی می‌کنیم و از همه خواستیم نظر بدهند و در عین حال نمونه‌های برگزاری انتخابات در همین شرایط در سایر کشور‌ها را هم مورد مطالعه قرار داده‌ایم.

وی افزود:، اما نگرانی ما برای روز انتخابات نیست. ما می‌توانیم در آن روز هم شعبات را افزایش دهیم و هم زمان آغاز رأی‌گیری را دو ساعت زودتر شروع کنیم، اما نگرانی ما آن چند روز تبلیغات و تجمعات است. به خصوص که اگر این تجمعات برگزار نشود هم ممکن است در میزان مشارکت تاثیر بگذارد.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد انتخابات در دو روز برگزار شود، گفت: خیر. طبق قانون این اجازه را نداریم.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت شیوع کرونا در کشور نیز اظهار کرد: کشور را به سه بخش قرمز، نارنجی و زرد تقسیم کرده ایم که متناسب با آن شرایط تصمیمات و برنامه‌هایی اتخاذ شده است بنابراین وقتی وزارت بهداشت هر دوشنبه وضعیت شهرستان‌ها را اعلام می‌کند، متناسب با آن وضعیت، استانداران مقرراتی را جاری می‌کنند.
 
 
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی