تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

اتحادیه اروپا: هیچ جایگزینی برای برجام که ثمره بیش از ۱۲ سال مذاکره بوده است، وجود ندارد

اولاف اسکوگ نماینده اتحادیه اروپا در سازمان ملل متحد در نشست آنلاین شورای امنیت درباره قطعنامه 2231 درباره برجام گفت: از دست رفتن برجام به معنای از دست رفتن پروتکل الحاقی [در ایران] است. وی افزود: هیچ جایگزینی برای برجام که ثمره بیش از 12 سال مذاکره بوده است، وجود ندارد.

کد خبر: ۷۸۵۲۵
۲۱:۲۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز -  اولاف اسکوگ نماینده اتحادیه اروپا در سازمان ملل متحد در نشست آنلاین شورای امنیت درباره قطعنامه 2231 درباره برجام گفت: از دست رفتن برجام به معنای از دست رفتن پروتکل الحاقی [در ایران] است.

وی افزود: پروتکل الحاقی این امکان را برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فراهم کرده است که 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته به اماکن هسته‌ای اعلام‌شده و اعلام‌نشده ایران دسترسی داشته باشد.

اسکوگ گفت: اتحادیه اروپا از خروج آمریکا از برجام که در سال 2018 اتفاق افتاد، ابراز تأسف می‌کند.

وی افزود: هیچ جایگزینی برای برجام که ثمره بیش از 12 سال مذاکره بوده است، وجود ندارد.

نماینده اتحادیه اروپا در سازمان ملل ادامه داد: تحریم‌های یکجانبه آمریکا و تصمیم این کشور برای پایان بخشیدن به معافیت‌های هسته‌ای باعث ایجاد اخلال در روند اجرای برجام شد.

اسکوگ گفت: ما از کاهش تعهدات هسته‌ای ایران و اینکه این کشور اقدام به انباشتن حجم زیادی از اورانیوم با غنای پایین کرده است، نگرانیم.

وی همچنین تاکید کرد: ما از ایران می‌خواهیم که اقدامات اخیر خود را متوقف کند و به اجرای کامل تعهدات خود بازگردد.
 
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی