تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

در انتظار واکنش عاقلانه تراکتور به انتقادات علی منصور

منصوریان در میان صحبت‌هایش گفت که پیش از حضور در برنامه از سوی برخی تهدید شده و این بخش از صحبت‌های او حالا مدیران تراکتور و شخص زنوزی را در موقعیت خاصی قرار می‌دهد چرا که هر اتفاقی برای منصوریان بیفتد و مثلا حتی صاعقه با او برخورد کند ممکن است عوامل تراکتور را مسئول این ماجرا بدانند!

کد خبر: ۷۸۵۱۵
۱۶:۳۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۹
در انتظار واکنش عاقلانه تراکتور به انتقادات علی منصور
 
دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بعد از حضور یک ساعته علی رضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر و انتقادات و افشاگری‌هایی که او درباره دوران حضورش در باشگاه تراکتور کرد می‌شد حدس زد که به سرعت اتفاقاتی در حول و حوش باشگاه تبریزی رخ دهد.

امروز صبح رسانه‌های مجازی منتسب به باشگاه تراکتور نخستین واکنش‌ها را در این موضوع از خود بروز دادند و در اولین گام نظرسنجی ویژه‌ای برای هواداران در نظر گرفتند که در آن از منع ورود دوربین‌های صدا و سیما برای بازی بعدی تراکتور گفته شده بود. نکته جالب نیز این بود که هواداران تیم در ابراز نظر خود نشان دادند که با خواسته مدیران تراکتور همسو هستند و ۸۲ درصد از طرفداران تیم خواهان منع ورود دوربین‌ها شده بودند.

از سوی دیگر گفته می‌شود که احتمالا شخص محمد رضا زنوزی نیز به زودی پاسخ خود را بر صحبت‌های منصوریان اعلام خواهد کرد. البته منصوریان در میان صحبت‌هایش گفت که پیش از حضور در برنامه از سوی برخی تهدید شده و این بخش از صحبت‌های او حالا مدیران تراکتور و شخص زنوزی را در موقعیت خاصی قرار می‌دهد چرا که هر اتفاقی برای منصوریان بیفتد و مثلا حتی صاعقه با او برخورد کند ممکن است عوامل تراکتور را مسئول این ماجرا بدانند!

نکته مهم در این مورد این است که اساسا چنین واکنش‌هایی از سوی تبریزی‌ها ممکن است با پیش‌داوری افکار عمومی سنجیده شود. حتی اگر مدیران تراکتور در راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی از حقوق قانونی خود استفاده کنند ممکن است تعبیر نادرستی از این واکنش‌ها شود. تعابیری که اساسا به عملکرد برخی از هواداران تیم تراکتور به وجود آمده است. به خاطر برخی تحرکاتی که تعداد کمی از هواداران این تیم در ورزشگاه یادگار امام انجام داده‌اند حالا ممکن است عده‌ای تصور کنند راه ندادن دوربین‌ها به ورزشگاه به نوعی در ادامه برخی واکنش‌ها و شعار‌های جدایی‌طلبانه شکل گرفته باشد و طبیعتا جمع و جور کردن تبعات آن به این سادگی نیست.

شاید بد نباشد که مدیران تراکتور از روش‌های حقوقی دیگری که عوارض اینچنینی نداشته باشد بهره ببرند و به هر حال اگر پاسخی هم می‌خواهند بر انتقادات منصوریان دارند، با همان شیوه اقدام کنند. به هر حال راه ندادن دوربین‌ها به ورزشگاه به نوعی حس جدایی‌طلبی به ذهن افراد می‌دهد خصوصا دیگر تیم‌های دیگر لیگ برتر فوتبال ایران...
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
1
کار منصوریان غیر حرفه ای تر از مالک باشگاه تراکتور بود... و البته عشق حضور در تلویزیون باعث شد وسیله مدیران این شبکه بشود تا مثلا از طرفداران دو باشگاه تهرانی سر ماجرای فردوسی پور دلجویی کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
شما بلدی نسخه بپچی چرا برای تیمهای طهرانی نمپیچی
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی