تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تابلوی بورس: افزایش ۸ هزار واحدی شاخص کل

کد خبر: ۷۸۵۰۲
۱۳:۴۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۹

تابلوی بورس: افزایش ۸ هزار واحدی شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۸ هزار و ۴۹۶ واحد رشد به عدد یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۷ هزار و ۹۶۵ واحد افزایش به عدد ۴۶۰ هزار و ۳۸۸ واحد رسید. نماد‌های فارس، فملی و شستا بیشترین تاثیر منفی و نماد‌های کگل، خودرو، اخابر و پارس بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند. نماد‌های شپنا، شستا، خودرو، وتجارت، خساپا، سیتا و فملی از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های چفیبر، خزر، فپنتا، غسالم، دکیمی، والبر و خکار مربوط بود. قصفها، غبهنوش، زمگسا، وایران، پتایر، فخاس و ولیز بیشترین کاهش قیمت را پشت سر گذاشتند. بیشترین حجم معامله به نماد‌های خسپا، خودرو، وتجارت، وپارس، وبصادر، شپنا و خگستر تعلق داشت. بیشترین ارزش معامله نیز به ترتیب عبارت بود: شپنا، شستا، خودرو، خساپا، وتجارت، پالایش و دارا یکم.


شاخص کل فرابورس نیز با ۱۷۴ واحد افزایش به کانال ۲۰ هزار وارد شد. نماد آریا بیشترین اثر منفی و نماد‌های بپاس، زاگرس، کگهر، میدکو، کوثر و سمگا بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل فرابورس را داشتند. نماد‌های وسپهر، بپیوند، دی، زملارد، چخزر، بگیلان و شاروم از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی