تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

تابلوی بورس: افزایش ۸ هزار واحدی شاخص کل

کد خبر: ۷۸۵۰۲
۱۳:۴۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۹

تابلوی بورس: افزایش ۸ هزار واحدی شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۸ هزار و ۴۹۶ واحد رشد به عدد یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۷ هزار و ۹۶۵ واحد افزایش به عدد ۴۶۰ هزار و ۳۸۸ واحد رسید. نماد‌های فارس، فملی و شستا بیشترین تاثیر منفی و نماد‌های کگل، خودرو، اخابر و پارس بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند. نماد‌های شپنا، شستا، خودرو، وتجارت، خساپا، سیتا و فملی از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های چفیبر، خزر، فپنتا، غسالم، دکیمی، والبر و خکار مربوط بود. قصفها، غبهنوش، زمگسا، وایران، پتایر، فخاس و ولیز بیشترین کاهش قیمت را پشت سر گذاشتند. بیشترین حجم معامله به نماد‌های خسپا، خودرو، وتجارت، وپارس، وبصادر، شپنا و خگستر تعلق داشت. بیشترین ارزش معامله نیز به ترتیب عبارت بود: شپنا، شستا، خودرو، خساپا، وتجارت، پالایش و دارا یکم.


شاخص کل فرابورس نیز با ۱۷۴ واحد افزایش به کانال ۲۰ هزار وارد شد. نماد آریا بیشترین اثر منفی و نماد‌های بپاس، زاگرس، کگهر، میدکو، کوثر و سمگا بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل فرابورس را داشتند. نماد‌های وسپهر، بپیوند، دی، زملارد، چخزر، بگیلان و شاروم از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی