تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

لزوم جانمایی جمعه بازار «پروانه»

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از بی‌توجهی شهرداری تهران به دستفروشان جمعه بازار پروانه گلایه کرد.

کد خبر: ۷۸۴۷۲
۱۰:۳۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۹
لزوم جانمایی جمعه بازار «پروانه»
 
دیدارنیوز - احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بلاتکلیفی کارآفرینان و دستفروشان پاساژ پروانه گفت: به علت ایمن سازی پارکینگ پاساژ پروانه، جمعه بازار پروانه تعطیل شد و این تعطیلی در آستانه یک سالگی است.

وی با بیان اینکه  ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر در این جمعه بازار فعال بوده و کالاهایشان را عرضه می‌کردند، افزود: مسئله قابل توجه این است که  ۸۰ درصد این افراد  کارافرین محصولات خود بودند که  ۵۰ درصد این افراد نیز از  زنان و دختران دانشجو و تحصیل کرده یا سرپرست خانوار هستند.

به گفته مسجدجامعی، در هفته تهران بازدیدی از تپه‌های عباس اباد داشتیم و قرار شد برای این هزار انسان زندگی که در جمعه بازار فعال بودند، مقدماتی در اراضی عباس آباد  فراهم شود  که نشد.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان به ۳۱۳ نفر از این دستفروشان که سرپرست خانوار بودند با احترام  و توجه مبالغی هرچند اندک کمک کرد گفت: لازم است که شهرداری در مورد جانمایی جمعه بازار جدی‌تر باشد چراکه زندگی‌های این افراد در معرض تهدید است هرچند که قول داده بودند شش ماهه یعنی در خردادماه،   فضایی را  اماده کند، اما حالا که به واسطه کرونا نمی‌توان نمایشگاهی برگزار کرد حداقل مکانش را مشخص و جایی برای این فعالیت مدنی شهری کارآفرین پیش بینی کند، تا خیال این افراد راحت شود.
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: بازار پروانه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی