تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

منصوریان: زنوزی می‌خواهد استقلال و پرسپولیس را سلاخی کند

علیرضا منصوریان سرمربی سابق تراکتور گفت که مالک تراکتور قصد دارد رئیس فدراسیون فوتبال شود.

کد خبر: ۷۸۴۶۰
۰۹:۳۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۹
منصوریان: زنوزی می‌خواهد استقلال و پرسپولیس را سلاخی کند
 
دیدارنیوز - علیرضا منصوریان با حضور در برنامه فوتبال برتر با انتقاد شدید از زنوزی مالک تراکتور گفت که او قصد دارد برای انتخابات ریاست فدراسیون شرکت کند و اگر این اتفاق رخ دهد، او استقلال و پرسپولیس را سلاخی می کند.

سرمربی سابق تراکتور در این گفتگوی تلویزیونی گفت: من می خواهم بدانم با این 16 مربی و مدیری که تغییر داده اند، دیگر چه اطمینانی وجود دارد که بقیه بازیکنان، مربیان و مدیران به تراکتور بیایند؟ مگر اینکه مربیانی را بیاورند که از روی نیاز به این شغل احتیاج داشته باشند یا مربی خارجی بیاورند که نداند داستان چیست و مبلغ قرارداد را ببیند و به تراکتور بیاید.

منصوریان ادامه داد: من از گوشه و کنار از دهن مالک تراکتور شنیدم که علاقه بسیار شدیدی برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران دارد. اگر ایشان رئیس فدراسیون فوتبال باشد، قطع به یقین بنده در فوتبال ایران مربیگری نمی کنم.

او ادامه داد: این خبر را به فوتبالی ها علل الخصوص هواداران استقلال و پرسپولیس بدهم که اگر ایشان رئیس فدراسیون فوتبال بشود، با این دیدگاهی که در ذهنش دارد، استقلال و پرسپولیسی ها را سلاخی خواهد کرد. خواهش می کنم فوتبال را به فوتبالی ها یا به مدیران ارشد بدهید که فارغ از رنگ مدیریت کنند.

سرمربی سابق تراکتور گفت: من می دانم که فردا بیانیه پشت بیانیه منتشر خواهد شد. احتمالا عکس هایی را در صفحات مجازی باشگاه تراکتور پخش خواهد شد. اصلا روی صحبت من با مردم تبریز نیست و آنها نهایت محبت را به من داشتند. افتخار می کنم که زبان ترکی را یاد گرفته ام.
 
منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی