تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

منصوریان: آدیداس "مِید این مرند و تبریز" به ما دادند!

علیرضا منصوریان سرمربی سابق تراکتور با حضور در برنامه فوتبال از ضعف امکانات و کمبودهای موجود در این باشگاه صحبت کرد.

کد خبر: ۷۸۴۵۸
۰۹:۲۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز - علیرضا منصوریان سرمربی سابق تراکتور که در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرده بود، در مورد حواشی و اتفاقات زمان حضورش در تراکتور صحبت هایی را مطرح کرد از جمله اینکه او قبل از حضور در این برنامه تهدید شده بود.

منصوریان درباره تغییرات گسترده در این باشگاه تبریزی گفت: باشگاه تراکتور جدید هشت مدیر و هشت سرمربی در دو سال تغییر داده است. علت این مسئله مالک محور بودن تراکتور است. تیم ما از سرما در بنیان دیزل می لرزید. تیم ما ملانج تمرینی نداشت. من به مدیران و تدارکات تیم کارتم را دادم و گفتم لازم نیست اینقدر برای آدیداس صبر کنید.

وی ادامه داد: چه ایرادی دارد از تولیدات داخلی استفاده کنیم؟ ما مشکلات عدیده ای داشتیم که تنها به موارد کوچک آن اشاره می کنم. ما باید صبر می کردیم که رئیس دستور بدهد ملانج بگیریم. من کارتم را به تدارکات دادم و گفتم من سرمربی هستم بروید هر چقدر ملانج در فروشگاه های تبریز وجود دارد، بخرید.

او گفت: ناگهان به ما گفتند ملانج ها و لباس های آدیداس رسیده است. یک کاپشن و یک عدد پیراهن آدیداس به ما دادند و به بقیه آدیداس مِید این مرند و تبریز دادند و مارک آدیداس را بر روی آن دادند. چه ایرادی دارد تولیدات داخلی را بپوشیم؟

منصوریان ادامه داد: من فکر می کردم زمان حضور در تراکتور همه چیز گل و بلبل است و پول ها به حسابمان واریز می شود در حالیکه تا هفته پنجم و بازی با فولاد، تنها 3 درصد از 65 درصد حقوقی که باید تا آن زمان می گرفتم را گرفتم.

سرمربی سابق تراکتور گفت: قبل از حضور در برنامه خیلی ها من را تهدید کردند. آنها گفتند دست ما در این فوتبال خیلی باز است و کاری می کنیم که در هیچ جایی مربیگری کنی. من به یکی از آنها گفتم من از محله ای می آیم که تهدید من را قلقلک می دهد تا اصل کار را انجام دهم.
 
منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی