تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات: خبرگزاری دانشجو مجرم شناخته شد

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: خبرگزاری دانشجو در دو عنوان اتهامی مجرم شناخته شد.

کد خبر: ۷۸۳۵۰
۰۸:۳۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۹

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات:خبرگزاری دانشجو مجرم شناخته شد

 

دیدارنیوز ـ به گزارش روز دوشنبه هیات منصفه دادگاه مطبوعات، احمد مومنی‌راد افزود: روز گذشته ۳۰ آذر در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی دو پرونده بررسی شد.

وی ادامه داد: مدیر مسئول خبرگزاری دانشجو و مصاحبه شونده دو متهم یکی از پرونده‌ها بود که به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی رسیدگی شد و هیات منصفه باتفاق آراء متهمان را مجرم ندانست.

مومنی‌راد اظهارداشت: پرونده دوم نیز مربوط به مدیر مسئول خبرگزاری دانشجو با دو عنوان اتهامی افترا و نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر مورد رسیدگی قرار گرفت و هیات منصفه در دو اتهام یادشده، متهم را باتفاق آراء مجرم دانست و همچنین باتفاق آراء متهم را در هر دو اتهام مستحق تخفیف ندانست.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی