تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رئیس ستاد بحران تربت جام: زلزله شامگاه یکشنبه در تربت جام خسارتی نداشته است

رئیس ستاد بحران تربت جام گفت: تاکنون از زمین زلزله در مرکز نصر آباد تربت جام خسارتی اعلام نشده است.

کد خبر: ۷۸۳۴۸
۰۸:۳۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۹

رئیس ستاد بحران تربت جام:زلزله شامگاه یکشنبه در تربت جام خسارتی نداشته است

 

دیدارنیوز ـ مرتضی حمیدی با اشاره به جزئیات وقوع زلزله دقایقی قبل در شهر نصر آباد تربت جام گفت: بر اساس اعلام سایت مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران این زمین لرزه ۴،۲ بزرگی داشته و در عمق ۱۵ کیلومتری زمین درساعت ۲۲:۱۶ یک شنبه روی داده است.

فرماندار تربت جام با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص خسارت‌های احتمالی وقوع این زمین لرزه اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر و همچنین پاسگاه‌های نیروی انتظامی و دهیاران در منطقه تا این لحظه هیچگونه گزارشی از خسارت‌های احتمالی گزارش نشده است.

فرماندار تربت جام بر لزوم حفظ آرامش اقشار مختلف مردم تاکید و بیان کرد: انتظار می‌رود که مردم اخبار وقوع این زمین لرزه را از مراجع رسمی خبر پیگیری کنند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی