تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تابلوی بورس: تداوم افت شاخص کل

امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های فمراد، غبهنوش، پتایر، زمگسا، فخوز، فپنتا و غچین تعلق داشت.

کد خبر: ۷۸۳۲۵
۱۳:۱۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: تداوم افت شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۵ هزار و ۸۵۹ واحد ریزش به عدد یک میلیون ۴۳۹ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن، اما با ۲ هزار و ۵۷۹ واحد افزایش به عدد ۴۴۷ هزار و ۸۲۸ واحد رسید. امروز نماد‌های فارس، فخوز و فملی بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، خودرو، شتران و وبملت بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند. نماد‌های شستا، شپنا، خودرو، فملی، وتجارت، فولاد و خساپا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های فمراد، غبهنوش، پتایر، زمگسا، فخوز، فپنتا و غچین تعلق داشت و خوساز، ستران، سصوفی، فلوله، ساربیل، خریخت و ختوقا از بیشترین کاهش قیمت را پست سر گذاشتند. نماد‌های خودرو، وتجارت، خساپا، وپارس، وبصادر، خگستر و وبملت بیشترین حجم معامله و نماد‌های شستا، خودرو، شپنا، وتجارت، فولاد، شسینا و فملی بیشترین ارزش معامله را داشتند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۵۱ واحد افزایش به عدد ۱۹ هزار و ۶۸۸ واحد رسید. نماد‌های مارون، میدکو، زاگرس، آریا، هرمز، غصینو و کگهر بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند. بپیوند، وسپهر، دی، زدشت، چخزر، حسینا و شاروم از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. بیشترین افزایش قیمت در فرابورس به نماد‌های تملی، زاگرس، غگلستا و شاروم مربوط بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی