تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بارسلونا بازهم نبرد بهترین بازیکن ۲۰۲۰ فیفا کلید پیروزی بایرن

در رقابت‌های معتبر اروپایی، لیورپول، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید، اورتون برابر رقبا پیروز شدند بارسلونا به تساوی رسید، آرسنال هشتمین باخت در ۱۴ بازی فصل را متحمل شد.

کد خبر: ۷۸۲۸۵
۲۳:۳۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹
بارسلونا بازهم نبرد بهترین بازیکن ۲۰۲۰ فیفا کلید پیروزی بایرن
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: لیگ‌های معتبر اروپایی مطابق اوایل هفته هر هفته انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: جشنواره گل قرمزها، روزگار بد توپچی‌ها
در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلستان، لیورپول صدرنشین لیگ زمین کریستال پالاس میهمان این تیم بود و رقیب خود را به رگبار گل بست و موفق شد با ۷ گل شاگردان روی هاجسون را تحقیر کند. مانه دو گل، صلاح دو گل، تاکومی مینامینو، هندرسون و فیرمینو گلزنان شاگردان کلوپ بهترین مربی فیفا در سال ۲۰۲۰ شدند. لیورپول با این برد ۳۱ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول تکیه زد.
 
بارسلونا بازهم نبرد بهترین بازیکن ۲۰۲۰ فیفا کلید پیروزی بایرن

منچسترسیتی نیز موفق شد دربازی سخت بیرون خانه مقابل ساوتهمپتون به پیروزی ناپلئونی با گلزنی رحیم استرلینگ برسد و سه امتیاز حساس بیرون از خانه را دشت کند تا به وضعیت خود در جدول سروسامان دهد.
 
بارسلونا بازهم نبرد بهترین بازیکن ۲۰۲۰ فیفا کلید پیروزی بایرن

آرسنال تیم مغموم این روز‌های لندن، در خانه اورتون میهمان این تیم و در نهایت نتوانست به نتیجه‌ای جز شکست در این بازی رضایت دهد و با نتیجه ۲- ۱ برابر شاگردان کارلو آنچلوتی مغلوب و متحمل ۸ باخت در ۱۴ بازی لیگ برتر شد. اورتون هم با این برد ۲۶ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر به رده دوم لیگ برتر انگلستان صعود کرد.
 
بارسلونا بازهم نبرد بهترین بازیکن ۲۰۲۰ فیفا کلید پیروزی بایرن

اسپانیا: بارسلونا بار رکورشکنی مسی هم در نوار ناکامی
در لالیگا اسپانیا، بارسلونا در یک دیدار حساس و نفس‌گیر در ورزشگاه خانگی خود نوکمپ میزبان والنسیا بود. بارسلونا بازی را طبق معمول همیشه بد آغاز کرد و هافبک جنگنده والنسیا موفق شد در ضربه کرنری آسان در حالی که یارگیری نشده بود به راحتی و با اشتباه ترشتگن به گل اول دست پیدا کند. در ادامه بارسلونا حمله کرد و موفق شد صاحب یک ضربه پنالتی شود. مسی پنالتی را خراب کرد، اما در ادامه با ضربه سر ضمن رسیدن به رکورد ۶۴۳ گل پله برای یک باشگاه، گل تساوی را زد. در ادامه بارسلونا در نیمه دوم با یک قیچی تماشایی توسط آرانخو به گل دوم رسید، اما اشتباهات مهلک مدافعان بارسلونا گومز موفق شد گل تساوی را بزند و یک امتیاز حساس را از خانه بارسلونا سوغات بیاورد. بارسلونا با کسب یک امتیاز ۲۱ امتیازی شده و در رده پنجم جدول قرار گرفت.
 
بارسلونا بازهم نبرد بهترین بازیکن ۲۰۲۰ فیفا کلید پیروزی بایرن

آلمان: برنده THE BEST  کلید پیروزی بایرن در دقیقه ۹۳
در بوندس لیگا، بایرن مونیخ قهرمان همیشگی آلمان، در یک بازی بیرون از خانه میهمان بایرلورکوزن صدرنشین لیگ و تیم بدون شکست بود. لورکوزن بازی را بسیار خوب شروع کرد و موفق شد با ضربه والی پاتریک شیک گل زیبایی راهی دروازه نویر کند. بایرن که به دنبال پیروزی در این دیدار بود، بر شدت حملات خود افزود و موفق شد روی اشتباه مهلک جانات تاه و دروازه بان خود، روبرت لواندوفسکی برنده بهترین بازیکن فیفا در سال ۲۰۲۰ گل تساوی را به ثمر برساند. بازی در نیمه دوم هم پایاپای دنبال شد و دو تیم اشتباهات زیادی را در وسط زمین مرتکب شدند، ولی زور هر دو به یکدیگر نرسید. در نهایت بازی که در حال پایان یافتن بود، اشتباه بیلی و توپ ربایی لواندوفسکی منجر به این شد که او گل پیروزی در آخرین ثانیه بازی به ثمر برساند و بایرن به سه امتیاز این دست پیدا کند. بایرن با این برد بار دیگر به جایگاه همیشگی خود در صدر جدول رسید.
 
بارسلونا بازهم نبرد بهترین بازیکن ۲۰۲۰ فیفا کلید پیروزی بایرن

نتایج دیگر بازی‌ها:

اسپانیا:
اتلتیکو مادرید ۳ – ۱ الچه
لوانته ۲ -۱ رئال سوسیه‌داد
ویارئال ۳ – ۱ اوساسونا

آلمان:
وردربرمن ۱ – ماینتس
گلادباخ ۱ – ۲ هوفنهایم
آگزبورگ ۰ – ۲ فرانکفورت
شالکه ۰ – ۱ بیله‌فلد
لایپزیگ ۰ – ۰ کلن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی