تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
فینال ۲۰۲۰ آسیا

۵ نکته کلیدی فینال آسیا از نظر AFC

کد خبر: ۷۸۲۲۷
۱۳:۳۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

۵ نکته کلیدی در مورد بازی امروز به نظر AFC

دیدارنیوز: سایت رسمی AFC در مطلبی با عنوان فینال لیگ قهرمانان آسیا؛ ۵ نکته قابل توجه در مورد این بازی را بیان کرده است. در ادامه خلاصه‌ای از این مطلب را با ترجمه دیدار می‌خوانید:


۱- بازگشت افسانه‌ای کاپیتان؟
سید جلال حسینی در پایان دوران حرفه‌ای خود قرار دارد. پرسپولیس محمد حسین کنعانی‌زادگان را به عنوان جانشین دراز مدت کاپیتان خریداری کرده است. با این حال جدایی شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس، فرصت را برای بازگشت رویایی سید جلال آماده کرده است. سید جلال رهبر و الهام بخش پرسپولیس برای صعود به فینال و بازی در مقابل کاشیما آنتلرز بود و در تهران بعد از تساوی در برابر کاشیما و از دست رفتن فرصت قهرمانی این سید جلال بود که تیمش را به مقابل تماشاگرانی برد که آن‌ها را تشویق می‌کردند. سن او بالاست و مهار کردن خط حمله مرگبار اولسان بسیار دشوار، اما احتمالاً تعداد کمی از هواداران پرسپولیس از دیدن او در ترکیب اصلی ناراحت خواهند شد.


۲- حمله در مقابل دفاع؟
در حالی که دفاع پرسپولیس عملکردی بسیار عالی دارد و در مراحل مختلف این مسابقات سرخ‌ها ثابت کرده‌اند که دفاعی بسیار مستحکم دارند؛ اولسان یک تیم هجومی است. آن‌ها عملکرد دفاعی چندان خوبی ندارند، اما در خط حمله بسیار قوی هستند. آن‌ها ۳ بازیکن دارند که ۴ گل یا بیشتر زده‌اند. فینال امروز برخورد دو سبک متضاد است. پرسپولیس می‌داند که اگر مقاومت کند و گل نخورد می‌تواند با یک گل پیروز شود در مقابل اولسان هم می‌داند که اگر زودهنگام به گل برسد شاید گل‌های بیشتری در راه باشد.


۳- دروازبان‌های تعویضی
هم پرسپولیس دروازه‌بان افسانه‌ای خود علیرضا بیروانوند را به دلیل انتقال او به بلژیک در اختیار ندارد و هم اولسان دروازه بان اصلی خود یعنی جو هیون وو را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد. اما جانشینان آن‌ها یعنی حامد لک و جو سو هوک عمکلرد‌هایی بسیار خوب داشته‌اند. هیچ کدام از این دو احتمالا در ابتدای فصل خود را در فینال لیگ قهرمانان تصور نمی‌کردند، اما حالا نشان داده‌اند که شایسته اعتماد مربیان خود بوده‌اند.


۴- بازیکن کلیدی؟
یون بیت گارام بازیکن ۳۰ ساله اولسان تاکنون فرصت درخشش در تورنمنت‌های آسیایی را نداشته است. امری که برای بازیکنی با کیفیت او عجیب است. او نقش کلیدی در پیوند خط دفاع و حمله اولسان دارد و امروز فرصت دارد که کیفیت بازی خود را به رخ تماشاگران آسیایی بکشد.


۵- شانس رستگاری نعمتی؟
سیامک نمعتی دو سال قبل به نحوی تراژیک فرصت بازی برگشت فینال در تهران را از دست داد. غیاب او احتمالاً در باخت پرسپولیس مؤثر بود. آیا او امروز می‌تواند این ناامیدی تلخ را جبران کند؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی