تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

پیروزی خاص کلوپ بر آقای خاص تا برد بارسلونا

در لیگ‌های برتر اروپایی لیورپول، بارسلونا، اینتر، بایرن مونیخ برابر رقبا به پیروزی رسیدند و یوونتوس مقابل حریف خود آتالانتا به تساوی رضایت داد.

کد خبر: ۷۸۰۷۶
۰۱:۵۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۹
 شادی دقیقه ۹۰ کلوپ بر آقای خاص تا برد بارسلونا مقابل صدرنشین
 
دیدارنیوز -  بابک مجیدی: لیگ‌های برتر اروپایی این هفته مطابق سال‌های گذشته به دلیل فشردگی بالا در روز‌های منتهی به سال جدید، بازی‌هایی برگزار شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: آقای معمولی مچ آقای خاص را خواباند
در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلستان، آرسنال که این روز‌های اصلا حال و روز خوشی در لیگ برتر ندارد، در خانه میزبان ساوتهمپتون تیم شگفتی ساز رده سومی بود. آرسنال بازی را خوب آغاز نکرد و ساوتهمتون روی اشتباه محض هافبک‌های آسنال و توپ ربایی بازیکنان ساوتهمپتون توپ در نهایت در موقعیت تک به تک به تئو والکات رسید و مهاجم پیشین توپچی‌ها با چیپی زیبا دروازه لنو را باز کرد. در ادامه آرسنال برای زدن گل تساوی پیش آمد، اما از ایجاد موقعیت عاجز ماند. در نیمه دوم آرسنال سرتا پا حمله شد و در همان دقایق ابتدایی موفق شد روی حرکت تماشایی باکاری ساکا و رسیدن توپ به آوبامیاگ گل مساوی به ثمر رسید. در نهایت حملات دو تیم به جایی نرسید و آرسنال بعد از ۵ باخت متوالی در خانه موفق شد یک امتیاز از داخل خانه دشت کند.
 
 شادی دقیقه ۹۰ کلوپ بر آقای خاص تا برد بارسلونا مقابل صدرنشین

در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر انگلستان لیورپول در خانه میزبان تاتنهام بود و در یک بازی جذاب و تماشایی موفق شد مهمترین دیدار فصل را از آقای خاص ببرد و به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. لیورپول بازی را مثل همیشه تهاجمی شروع کرد و تاتنهام هم با دفاع مشهور مورینو سعی در خسته کردن بازیکنان هجومی لیورپول و استفاده از ضد حملات با سرعت سون بازیکن کره‌ای اش بود. لیورپول در نهایت موفق شد در نیمه اول با شوت محمدصلاح در حالی که به پای دو مدافع تاتنهام خورده بود کمانه کرده و راهی دروازه شود. لیورپول در ادامه به دنبال گل دوم هم بود که در یک لحظه غفلت مدافعان توپ به سون رسیده و در مصاف تک به تک با آلیسون گل مساوی را بزند. در نیمه دوم تاتنهام دو موقعیت صد در صد توسط برخواین داشت، اما دو ضربه او یکی به بیرون و دیگری به تیر دروازه خورد تا لیورپول خوش شانس باشد. در نهایت بازی رو به اتمام بود که کرنر اندی رابرتسون و ضربه سر تماشایی بابی فیرمینو گل برتری لیورپول را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند تا شاگردان آقای معمولی مچ شاگردان آقای خاص را بخواباند.
 
 شادی دقیقه ۹۰ کلوپ بر آقای خاص تا برد بارسلونا مقابل صدرنشین

ایتالیا: رونالدو پنالتی خراب کرد یووه نبرد
یوونتوس، در هفته دوازدهم سری آ در خانه میزبان تیم آتالانتا گاسپرینی بود. یوونتوس که این روز‌ها به فرم خوب خود برگشته است، برای کم کردن فاصله خود با میلان به دنبال برد برابر آتالانتا بود، اما برابراین تیم ناکام ماند. ابتدا فدریکو چیزا روی شوت دیدنی در حالی که اصلا چارچوب دروازه را ندیده بود، دروازه شاگردان گاسپرینی را باز کرد. در ادامه آتالانتا در نیمه دوم، پیش آمد و موفق شد توسط رمو فرولر گل مساوی به ثمر رسید. در ادامه رونالدو صاحب پنالتی شد که دروازه آتالانتا  پنالتی رونالدو را سیو و او را ناکام گذاشت. در نهایت بازی با همان تساوی ۱ -۱ تمام شد و یوونتوس نتوانست به میلان نزدیک شود.
 
 شادی دقیقه ۹۰ کلوپ بر آقای خاص تا برد بارسلونا مقابل صدرنشین

در هفته دوازدهم سری آ نیز، میلان بدون حضور زلاتان ایبراهیمویج موفق شد در حالی که دو بار از میزبان خود عقب بود بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز طلایی ببیرون از خانه را دشت کند. متیو دسترو دوباربرای جنوا و داویده کالابریا به همراه پیر کالولو گلزنان میلان بودند.
 
 شادی دقیقه ۹۰ کلوپ بر آقای خاص تا برد بارسلونا مقابل صدرنشین

در دیگر دیدار سری آ نیز در حساس‌ترین بازی هفته، ناپولی میهمان اینتر در جوزپه مه آتزا بود و در نهایت اینتر موفق شد با گل روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی به سه امتیاز شیرین خانگی برسد و با گرفتن سه امتیاز خانگی درست با یک امتیاز پشت سر همشهری و رقیب دیرینه یعنی میلان بایستد.
 
 شادی دقیقه ۹۰ کلوپ بر آقای خاص تا برد بارسلونا مقابل صدرنشین

اسپانیا: بارسلونا برد، اما امان موقعیت سوزی گریژمان
در لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود میزبان رئال سوسیه‌داد صدرنشین شگفتی ساز لیگ اسپانیا بود. بارسلونا طبق معمول بازی را بد شروع کرد و تیم صدرنشین موفق شد از بازی بد شاگردان کومان به خوبی استفاده کند و ویلیام خوزه به گل اول برسد. بارسلونا که نمی‌خواست در خانه برابر صدرنشین لالیگا مغلوب شود بازی هجومی در دستور کار خود قرار داد و موفق شد ۳ دقیقه پس از گل خورده توسط یوردی آلبا گل تساوی را به ثمر برساند. بارسلونا فرصت داشت که گل دوم را توسط گریژمان در حالی که دروازه‌بان را جا گذاشته بود به ثمر برساند، اما فرصت سوزی او این فرصت از بلوگرانا گرفت. بارسلونا همچنان حمله کرد که در نهایت موفق شد این بار روی پاس یوردی آلبا و ضربه تمام کننده فرانکی دی یانگ گل دوم را به ثمر برساند. بارسلونا با این نتیجه به رختکن رفت. شاگردان کومان در نیمه دوم سه بار توسط گریژمان می‌توانستند به گل‌های بیشتر برسند، اما قدرنشناسی و چارچوب نشناسی این مهاجم فرانسوی اجازه برد پرگل را به شاگردان کومان نداد. مهم‌ترین موقعیت روی پاس مسی به دهانه دروازه و تقریبا در یک متری خط دروازه بود که بدون حضور دروازه‌بان سخت‌ترین و دشوارترین حرکت را انجام داد و توپ را به دستان دروازه‌بان سپرد. در نهایت بارسلونا بازی را برد تا با کسب ۳ امتیاز تا حدودی به وضعیت تاسف بار خود سروسامان ببخشد.
 
 شادی دقیقه ۹۰ کلوپ بر آقای خاص تا برد بارسلونا مقابل صدرنشین
 

آلمان: ولفسبورگ حریف آشنا برای بایرن و لواندوفسکی
در بوندس لیگا آلمان، بایرن در خانه میزبان ولفسبورگ بود؛ و در حالی که با گل ماکسیمیلیان فیلیپ از میهمان خود عقب بود دو بار توسط روبرت لواندوفسکی موفق شد باخت را با پیروزی عوض کرده و سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کند و به روند ناکامی خود در هفته‌های گذشته پایان دهد.
 
 شادی دقیقه ۹۰ کلوپ بر آقای خاص تا برد بارسلونا مقابل صدرنشین

در دیگر دیدار این لیگ، بایر لورکوزن صدرنشین لیگ آلمان موفق شد در دیداری آسان و پرگل از سد کلن عبور کند. میتچل وایز، موسی دیابی، پاتریک شیک و فلوریان ویرتز گلزنان تیم لورکوزن بودند؛ و حالا این تیم با این سه امتیاز با یک امتیاز اختلاف نسبت به بایرن در صدر جدول قرار دارد.
 
 شادی دقیقه ۹۰ کلوپ بر آقای خاص تا برد بارسلونا مقابل صدرنشین
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی