تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

معرفی یک همجنسگرا به عنوان وزیر دولت جو بایدن

شهردار سابق «ساوت بند» در ایالت ایندیانا در صورت کسب رای اعتماد مجلس سنا اولین عضو کابینه دولت فدرال آمریکا خواهد بود که به طور علنی همجنسگرایی خود را اعلام کرده است.

کد خبر: ۷۸۰۶۴
۱۹:۵۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹
دیدارنیوز - جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که پیت بودجج را به عنوان وزیر حمل و نقل در دولت آینده انتخاب کرده است. پیت بودجج در جریان رقابت مقدماتی دموکرات ها برای گزینش نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری رقیب جو بایدن بود.

به گزارش یورونیوز، شهردار سابق «ساوت بند» در ایالت ایندیانا در صورت کسب رای اعتماد مجلس سنا اولین عضو کابینه دولت فدرال آمریکا خواهد بود که به طور علنی همجنسگرایی خود را اعلام کرده است.

انتظار می رود که سمت وزیر حمل و نقل در دولت جو بایدن با توجه به برنامه او برای تصویب یک بسته محرک اقتصادی برای سرمایه گذاری در زیرساخت ها با حمایت هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه، اهمیت زیادی داشته باشد.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا همچنین به گزارش رسانه های این کشور قصد دارد جنیفر گرانهلم، فرماندار پیشین ایالت میشیگان را به عنوان وزیر انرژی معرفی کند. جنیفر گرانهلم اولین فرماندار زن ایالت میشگان بود. در صورت رای اعتماد مجلس سنا به جنیفر گرانهلم و دیگر نامزدهای عضویت در کابینه جو بایدن رکورد حضور زنان در کابینه آمریکا با حضور ۹ زن شکسته خواهد شد.

رسانه های آمریکا همچنین گزارش داده اند که رئیس جمهوری منتخب این کشور در نظر دارد جینا مک کارتی را به عنوان هماهنگ کننده ارشد امور اقلیمی معرفی کند. جینا مک کارتی سابقه فعالیت به عنوان رئیس اداره حفاظت از محیط زیست ایالات متحده را دارد.
 
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی