تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

کیهان به رضا کیانیان: فتنه‌گر، بی‌سواد و بی‌بصیرت!

رضا کیانیان دوشنبه گذشته در مراسم تشییع پیکر کارگردان متعهد سینما و تلویزیون سید ضیاء‌الدین دری، در سخنانی که با دیدگاه و مشی دری در تناقض بود، مدعی شد که؛ «ملت ایران بعد از انقلاب یک روز خوش نداشته‌اند»!

کد خبر: ۷۷۹۱
۰۹:۳۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - کیهان نوشت: رضا کیانیان دوشنبه گذشته در مراسم تشییع پیکر کارگردان متعهد سینما و تلویزیون سید ضیاء‌الدین دری، در سخنانی که با دیدگاه و مشی دری در تناقض بود، مدعی شد که؛ «ملت ایران بعد از انقلاب یک روز خوش نداشته‌اند»!

کیانیان در واقع به جای ملامت دشمنان داخلی و خارجی انقلاب که همواره درصدد نابودی دستاوردهای انقلاب هستند، در یک سیاه‌نمایی آشکار و با نفی پیروزی‌های ملت و ثمرات انقلاب اسلامی، انقلاب را به دلیل صیانت از هویت ملی و دینی و حراست از استقلال کشور هدف حمله قرار داد!

در پی این اقدام گستاخانه، برخی از کاربران عکسی از کیانیان را با دو تن از فتنه‌گران سال 88 منتشر کردند تا ماهیت و وابستگی‌های وی مشخص شود.

برخی نیز با انتشارکلیپی، وی را نسبت به انقلاب نمک‌نشناس معرفی کردند.

عده‌ای نیز کیانیان و امثال وی را که با بی‌سوادی سیاسی و بی‌بصیرتی مردم را تشویق به رای دادن به حسن روحانی کردند؛ مسبب وضع موجود اقتصادی توصیف نمودند.

تعدادی دیگر از کاربران هم با انتشار عکس‌های یک مجموعه نمایشی از بازیگر یاد شده پرسیدند:

«ظاهرا پول کثیف تهیه‌کننده اختلاسگر، بد تبعاتی داشته است»!
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
1
4
اگر بصیرت داشتی الآن چند صدمیلیارد وام گرفته بودی و پس نمی دادی یا با اختلاس گری کسی قاطی می شدی 1000میلیاردی هم به جیب می زدی. کیهان به خال زده است مردم ایران هم می گویند ای بی بصیرت.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
3
درود بر رضا کیانیان
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
3
والا فتنه گر تر از شریعتمداری و کیهان وجود نداره
هر روز به یکی گیر میده
باید یه کیسه گل برداشت و رفت سراغ دفتر کیهان
کریم
|
United States
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
1
خاک برسر کیهان با این همه تحلیل های آبدوغ خیاری
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
عزیزان.با عرض احترام و ادب. بنده هیچ قصد جسارت و غرض ورزی ندارم و مطالب بالا را هم مطالعه نکردم...ولی از یک موضوع امروز از جناب کیانیان متعجب شدم. امیدوارم که اشتباه کرده باشم...
بنده امروز 5 آبان 97به اتفاق خانواده ام و اقوامم ساعت به یکی از پارکهای معروف و زیبای تهران رفتیم.جهت صرف غذا به یکی از رستوران های داخل پارک مراجعه واونجا خانواده اسم ایشان را بردند که نامبرده هم باتفاق خانواده اس آنجا حضور دارد....بنده خودم به این مسایل توجه خاصی نمیکنم و خیلی طبیعی روی میز 6 نفره نشستیم.باورتان نمیشه حتی نگاه به چهره ایشان و خانواده محترمش هم نکردم.از جمع 6 نفره ما..سه نفر از عزیزان از کالیفرنیا مهمان بنده بودند ودر نبود چند دقیقه ای بنده ظاهرا دو تاشون تقاضای عکس گرفتن با ایشان را داشته اند...ایشان امتناع کرده بودند...بنده برمیگردم متوجه این جریان میشوم..
هنگامی که صرف غذاشون تمام شده بود خانواده گفتند این هنرپیشه دارد میرود...خدمت ایشان رسیدم و از ایشان تقاضای عکس گرفتن با دو پسر جوان فامیل را کردم که این دو ..یک نفرشان بعد سفر به ایران جراحی سنگینی داشته و مقداری بعد دوران نقاهت به جهت تفریح به آن پارک آمده بودیم.....به آقای کیانیان مراجعه کردم ودلیل امتناعش را سوال کردم...مخاطبین محترم فکر میکنید پاسخشان چی بود؟ اگه شما عکس بگیرید دیگرانم میخواهند...
آقا رضای گل....آخه غیر از خانواده ما دو تا ...یک خانواده دیگه بیشتر بود...و اینکه حالا اگر آنجا شلوغ بود صحبت شما درست... خدا را شاهد میگیرم بعضی از شخصیتهای مملکتی یا با بنده فامیلند یا با فامیلهای بنده در ارتباطند و در محافل ما شرکت میکنند..به غیر از یکیشان (یکی از ریاستهای سه قوه)که آنهم بنا به دلایلی که در این مجمل نمیگنجد که با او عکس گرفته ام... با هیچکدامشان عکس نمیگرفتم و با تعدادیشان (نه همه) حتی دست هم نداده ام...
هنرمند محترم ساعت 14 شما آنجا حضور داشتی..ما هم 14:15..روز شنبه خلوت... متاسفم برای خودم که برای این جامعه تلاش کردم و پزشک شدم و برای بعضی از قسمتهای تکمیلی درسم به آنطرف دنیا هم در غربت سفر کردم و آخر به جایی رسیدم که بسیاری نغمه ابو عطا سر میدهند....
جناب هنرمند عزیز لطفا هنرمند بمانید...نه هنر بند(در بند هنر)...دلت هم برای خیلی از مسایل هم نسوزد...پاتونو هم از گلیمتان بیشتر دراز نکنید و داخل سیاست نکنید...متاسفانه بعضا در (هنربندان) مد شده به جا های خاص بیماران....وکارهای احساسی میکنند و در رسانه ها بوق میزنند..(جسارت به همه هنرمندان نمیکنم).
جناب آقای رضا کیانیان آنجاهایی که کار تبلیغی میفرمایید و مانند فلان چایی که اسمشو نمی برم عکس تبلیغاتی می اندازید و قریب به ....به جیب مبارک می زنید... رقمشمو عرض نمیکنم..خودتونو خدای خودت شاهده... آنموقع نه نه نمیتونمو نمیشه و اینها نخواهد بود.
مع الوصف این دو جوان که بعد سالیانی به ایران مراجعه و تسلط نسبی بزبان فارسی داشتند متوجه این شخصیت هنری البته (ه )با کسره بجای ضمه....وامتناعش نشده بودند و تصور کردند که ایشان گفته بعد از ناهار...بنازم به این دلهای پاکشان که تصورشان از همه....چشم برزخی نداشتند...
جناب آقای رضا کیانیان هنرمند قابلی هستی..یه دورانهایی را با فیلمهات سرگرم بودیم..زحمت کشیدی..ولی توصیه حقیر این هست که هنرمند بمان ...
برای عزیزانم هم که با سادگی تمام به حضرت آقا رو انداختند آنهم در آن شرایط....آرزوی بازگشت به کالیفرنیا را دارم تا جای عکس انداختن با شما با ستاره های هالی....
دلم میخواست در pageشخصی شان بصورت خصوصی عرض کنم که موفق نشدم ولی از جهتی هم به فال نیک میگیرم که هنرمندان دیگر هم مراقب رفتارهاشان باشند و ضمنا از خداوند توفیقات روز افزون و عاقبت بخیری را برای همه هموطنان من جمله این هنرمند که کلی هم انتقاد از ایشان کردم.. .خواهانم.
در خاتمه عرایضم از صبر و شکیبایی تمام خوانندگان این متن تشکر می نمایم....
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی