تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

واکنش امیرآبادی به انتقاد رییس‌جمهور: کم لطفی نکنید

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی لوایح دولت هستند، گفت که هفت مورد از این قوانین در همین مجلس ابلاغ شده است.

کد خبر: ۷۷۹۰۷
۰۹:۲۴ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹
واکنش امیرآبادی به انتقاد رییس‌جمهور: کم لطفی نکنید
 
دیدارنیوز - احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست خبری روز گذشته (دوشنبه) رییس جمهور و اظهارات وی درباره‌ی مجلس گفت: در این دوره مجلس ۹۳ لایحه از طرف دولت ارائه شده، تنها ۷۰ لایحه از مجلس قبل مانده بود که در یک نامه به مجلس ارسال شد و ما آنها را اعلام وصول کردیم و به کمیسیون‌ها ارجاع دادیم.

وی ادامه داد: فقط در کمیسیون حقوقی ۳۱ لایحه در حال بررسی است و بقیه کمیسیون‌ها هم در حال بررسی لوایح دولت هستند حتی چند مورد با فوریت به مجلس شورای اسلامی ارسال شد با این حال که همکاران ما حدود ۵۴ طرح فوریتی در نوبت داشتند ما لوایح فوریتی دولت را در اولویت قرار دادیم و رسیدگی کردیم که به قانون تبدیل شد و هفت مورد از آنها در همین مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که «آقای رییس جمهور اینقدر کم لطفی نکنند» در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت:  لوایحی که مشکلات اساسی مردم را حل می‌کند به مجلس شورای اسلامی ارسال کنند و مطمئن باشند ما براساس آیین‌نامه داخلی مجلس لوایح را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم من تعجب می‌کنم ایشان با این‌که سابقه مجلسی دارند موضوعات این چنینی را مطرح می‌کنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی