تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جریمه علی بابا و دو شرکت دیگر برای تخلف از قوانین چین

رگولاتور‌های چین گروه علی بابا هولدینگ و دو شرکت دیگر را به دلیل عدم گزارش خرید‌های گذشته شان تحت قوانین ضدانحصارطلبی این کشور ۵۰۰ هزار یوان (۷۶۵۰۰ دلار) جریمه کرد.

کد خبر: ۷۷۸۰۹
۱۱:۳۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۹

جریمه علی بابا و دو شرکت دیگر برای تخلف از قوانین چین

 

دیدارنیوز ـ سازمان دولتی ساماندهی بازار چین در بیانیه‌ای اعلام کرد علی بابا باید پیش از افزایش سهم در واحد فروش گروه خرده فروشی اینتایم به ۷۳.۷۹ درصد در سال ۲۰۱۷، موافقت این سازمان را کسب می‌کرد. شرکت چاینا لیترچر، فروشگاه کتاب‌های الکترونیکی که از تنسنت جدا شده است هم برای خرید نیو کلاسیک مدیا در سال ۲۰۱۸ به میزان مشابه جریمه شد. با این حال رگولاتور چین اعلام کرد این خرید‌ها ضد رقابت بازار به نظر نمی‌رسند.

رگولاتور بازار چین هر یک از شرکت‌های علی بابا، چاینا لیترچر و شنزن هایو باکس تکنولوژی را به پرداخت ۵۰۰ هزار یوان جریمه محکوم کرد.

این جریمه‌ها پس از هشدار ماه گذشته رگولاتور‌های چین و اعلام تصمیم آن‌ها برای افزایش نظارت بر بزرگترین شرکت‌های فناوری این کشور صادر شدند. پکن در نوامبر مقرراتی را رونمایی کرد که هدف آن‌ها تعیین چارچوبی برای محدود کردن رفتار‌های ضدانحصارطلبی مانند اشتراک گذاری اطلاعات حساس مصرف کنندگان، اتحاد برای درهم شکستن رقیبان کوچکتر و ارایه خدمات با قیمت پایینتر برای حذف رقیبان از سوی غول‌های اینترنتی چینی است. ارزش سهام شرکت‌های علی بابا و تنسنت در پی صدور این جریمه بیش از دو درصد سقوط کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تشدید تفحص چین نگرانی‌ها از سرکوبی گسترده بزرگترین شرکت‌های این کشور را برانگیخته است. ارزش سهام شرکت میتوآن که سومین شرکت اینترنتی بزرگ چین است، پس از انتشار یک مقاله در روزنامه پیپل دیلی ۷.۴ درصد سقوط کرد. در این مقاله از دغدغه صنعت اینترنت به افزایش ترافیک و حجم در بخش‌هایی مانند تحویل خواربار به قیمت از بین رفتن نوآوری علمی انتقاد شده بود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی