تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ذوق زدگی نتانیاهو و گانتس از توافق عادی سازی روابط با مراکش

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد این رژیم برای برقراری کامل روابط دیپلماتیک با مراکش در سریع‌ترین زمان ممکن تلاش می‌کند.

کد خبر: ۷۷۵۹۳
۱۱:۰۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۹
ذوق زدگی نتانیاهو و گانتس از توافق عادی سازی روابط با مراکش
 
دیدارنیوز -  به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از توافق تاریخی با مراکش استقبال و از محمد ششم، پادشاه مراکش به دلیل تصمیمی که وی آن را "جسورانه و تاریخی‌" خواند، قدردانی کرد.

وی همچنین از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل تلاش‌هایش برای تحقق "صلح" قدردانی کرد.

نتانیاهو گفت: اسرائیل برای برقراری کامل روابط دیپلماتیک با مراکش در سریع‌ترین زمان ممکن تلاش می‌کند. با مراکش برای انجام پروازهای هوایی مستقیم و تبادل هیئت‌های دیپلماتیک برنامه‌ریزی می‌کنیم.

در همین راستا، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر تناوبی این رژیم از توافق عادی‌سازی روابط با مراکش استقبال کرد.
گانتس گفت: این فرصتی برای تحکیم روابط میان مردم اسرائیل و مراکش است. این توافق گام چشمگیری است که در خدمت منافع دفاعی و اقتصادی دو طرف است. ما از دولت آمریکا به خاطر تلاشش برای حفظ قدرت اسرائیل و "ثبات منطقه" قدردانی می‌کنیم.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، نتانیاهو، گانتس و گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را در جریان مذاکرات درباره عادی‌سازی روابط با مراکش نگذاشته بود.

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی این اطلاعات را تأیید کرد و گفت، اشکنازی و گانتس اطلاعات درباره این تماس‌ها را چند هفته پیش از طریق کاخ سفید دریافت کردند و امروز قبل از اینکه ترامپ از توافق خبر بدهد، در جریان توافق نهایی قرار گرفتند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی