تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

صالحی امیری: ورزشکاران ایران در جاکارتا خوش درخشیدند

رئیس کمیته ملی المپیک نتیجه بدست آمده در جاکارتا تا اینجای بازی های آسیایی را خیلی خوب توصیف کرد و رابطه این کمیته با وزارت ورزش را عقلانی دانست.

کد خبر: ۷۷۴۵
۱۲:۵۸ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
صالحی امیری: ورزشکاران ایران در جاکارتا خوش درخشیدند


دیدارنیوز - سیدرضا صالحی امیری در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی کشتی آزاد درباره افتخار آفرینی های ورزشکاران ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی گفت: مجموعه تلاش هایی که لازم بود از سوی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون ها صورت گرفت و آنچه امروز در جاکارتا می بینیم ظرفیت ورزش کشور است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم در ادامه این رویداد مهم بارها و بارها شاهد اهتزاز پرچم ایران باشیم تا اینجا ٤ مدال طلا نتیجه خوبی تلقی می شود و در ادامه باز هم مدال‌های طلا به ارمغان خواهد آمد.

صالحی امیری تلاش زیاد ورزشکاران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آنچه مهم است من شهادت می دهم که جوانان با تلاش  و غیرت مثالزدنی، تمام توان خود را به کار گرفتند تا نام ایران را بر بلندای تاریخ برافراشته کنند.

رییس کمیته ملی المپیک نتیجه جاکارتا را حاصل زحمات مجموعه ورزش کشور دانست و از زحمات مسولین گذشته ورزش کشور همچنین دولت هم به نیکی یاد کرد.

صالحی امیری افزود : اگر بخواهم از بیانات مقام معظم رهبری وام بگیرم اینکه باید بگویم ورزشکاران ما عالی درخشیدند و در ادامه باز هم افتخار آفرینی خواهند کرد و همه سعی می کنند ملت ایران را سرافراز کنند.

صالحی امیری ارتباط صمیمانه و تنگاتنگ وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را عقلانی و منطقی دانست و تصریح کرد: اقتضای مدیریت این است که ورزش باید یکصدا باشد و شعار کاروان ورزشی ایران هم کاملا معنادار  است چرا که قبل از اینکه یک ملت یک صدا مصداق یابد باید در ورزش یکصدایی باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک با إبراز خرسندی از اینکه در کنار ورزشکاران بوده اظهار داشت : در ادامه این رویداد وزیر ورزش و جوانان در جاکارتا حضور خواهد داشت.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی