تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برنامه ترامپ برای رفتن به یک تجمع حامیانش در روز تحلیف بایدن

پایگاه آکسیوس به نقل از منابعی گزارش کرد، دونالد ترامپ در حال برنامه‌ریزی برای یک خروج چشمگیر در مقابل دوربین‌های تلویزیونی از کاخ سفید در روز تحلیف جو بایدن با هدف دزدیدن تماشاگران مراسم افتتاح ریاست جمهوری است.

کد خبر: ۷۷۴۳۰
۱۲:۱۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۹
برنامه ترامپ برای رفتن به یک تجمع حامیانش در روز تحلیف بایدن
 
دیدارنیوز - به نقل از بیزینس اینسایدر، بر اساس این گزارش، یک سناریوی در دست بحث این بوده که ترامپ مراسم تحلیف بایدن را با شکستن سنتهای دموکراتیک آمریکا بایکوت کرده و به جایش در یک تجمع در فلوریدا حضور یابد.

در این گزارش نوشته شده، بر اساس این برنامه، دونالد ترامپ روز ۲۰ ژانویه کاخ سفید را با هلی کوپتر مخصوص ریاست جمهوری ترک کرده و سپس با هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا عازم فلوریدا می‌شود و در آنجا برای حامیانش در یک تجمعی که همزمان با مراسم تحلیف بایدن در محوطه خارج از ساختمان کنگره آمریکا همراه با فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود، سخنرانی می‌کند.

در پاسخ به این نظرات، جود دیر، سخنگوی کاخ سفید به آکسیوس گفت: منابع ناشناسی که مدعی دانستن چیزهای که رئیس جمهور در نظر دارد یا ندارد می‌شوند، هیچ ایده‌ای ندارند. وقتی که رئیس جمهور آمریکا اعلامیه‌ای درباره برنامه‌هایش برای ۲۰ ژانویه داشته باشد به شما اطلاع خواهد داد.

بایدن چند روز پیش به سی.ان.ان گفت که شخصا اهمیتی به اینکه ترامپ در مراسم تحلیف شرکت کند نمی‌دهد اما نشان دادن انتقال قدرت صلح آمیز مهم است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی