تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

نامزد وزارت خارجه: بایدن مخالف طرح الحاق است

وزیر خارجه پیشنهادی جو بایدن، رئیس جمهورمنتخب آمریکا تاکید کرد که بایدن حامی راه حل "دو کشوری" است و آن را تنها راه تحقق خواسته‌های مشروع طرفین فلسطینی و اسرائیلی می داند.

کد خبر: ۷۷۴۰۷
۰۹:۲۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۹
نامزد وزارت خارجه: بایدن مخالف طرح الحاق است
 
دیدارنیوز - آنتونی بلینکن، وزیر خارجه پیشنهادی جو بایدن اظهار داشت که رئیس جمهور منتخب از طرفین فلسطینی و اسرائیلی خواهد خواست از مبادرت به هرگونه اقدام یکجانبه‌ای که موجب ایجاد مانع بر سر راه بازگشت به راه حل تشکیل دو کشور شود، اجتناب ورزند.

بلینکن همچنین تصریح کرد که بایدن کمک به تشکیلات خودگردان را ازسرخواهد گرفت و کنسولگری آمریکا در قدس شرقی را هم بازگشایی خواهد کرد و به موجب قانون "تیلور فورس" کمک‌هایی بشردوستانه و اقتصادی را به فلسطینیان ارائه خواهد داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که رئیس جمهور منتخب آمریکا مخالف طرح الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی است و تلاش خواهد کرد تا بین طرفین فلسطینی و اسرائیلی اعتماد برقرار کند و چنین امری هرچند زمان‌بر خواهد بود، اما شانس موفقیت آن بسیار بالاست.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی