تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
لیگ قهرمانان اروپا،

برد بزرگان در شب شکست شیاطین سرخ در اولدترافورد

در شب پنجم، منچستر در خانه مقابل پاریس شکست خورد، چلسی و بارسلونا حریفان را گل باران کردند و استانبول برابر آربی لایپزیگ جذاب‌‌ترین دیدار لیگ قهرمانان را به نمایش در آوردند.

کد خبر: ۷۷۰۵۸
۰۲:۰۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹
برد بزرگان در شب شگست شیاطین سرخ در اولدترافورد
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا هفته پنجم لیگ قهرمانان انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

گروه E: پوکر ژیرو برای صدرنشینی آبی‌ها
در این گروه تیم چلسی موفق شد در یک دیدار کاملا یک طرفه و پرگل سویا اسپانیا قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا را با ۴ گل مجازات کند و صدرنشینی‌اش را قطعی کند. هر چهار گل این دیدار را اولیویر ژیرو به ثمر رساند تا به تنهایی بار گلزنی تیمش را به عهده گرفته باشد. سویا با اینکه باخت، اما در نهایت به عنوان تیم دوم صعود خود را قطعی کرده است. در دیگر دیدار این گروه نیز کراسنودار روسیه موفق شد رن فرانسه را با یک گل شکست دهد و رتبه سوم را مال خود کند.
 
برد بزرگان در شب شگست شیاطین سرخ در اولدترافورد

گروه F:  سرنوشت صعود به روز آخر کشبده شد
در این گروه دورتموند میزبان لاتزیو ایتالیا بود، اما از امتیاز خانگی استفاده‌ای نکرد و در نهایت به تساوی ۱ -۱ رضایت داد. رافائل گوئررو برای زنبور‌های زرد و چیرو ایموبیله ماشین گلزنی لاتزیو گل مساوی را به ثمر رساند تا یک امتیاز از آلمان به ایتالیا بیاورد. دورتموند ۱۰ امتیازی شد، لاتزیو به امتیاز ۹ رسید. در دیگر دیدار این گروه نیز، زنیت روسیه در حالی که سردار آزمون ستاره ایرانی خود را به صورت فیکس در اختیار داشت، اما برابر کلوب بروژ بلژیک شکست سختی خورد و با سه گل وداع تلخی با لیگ قهرمانان داشت. چارلس دکتلاره، هانس وانکن و نوا لانگ گلزنان این تیم بلژیکی بودند. حالا کلوب بروژ با این برد سرنوشت صعود را به روز آخر کشانده است.
 
برد بزرگان در شب شگست شیاطین سرخ در اولدترافورد

گروه G: آتش بازی در مجارستان و تورین
در این گروه نیز، بارسلونا بدون حضور مسی و ترشتگن موفق شد در دیداری تشریفاتی و آسان برابر حریف نه چندان دشوار خود یعنی فرانتس واروش مجارستان با سه گل گریژمان، برایتویث و عثمان دمبله در ۱۴ دقیقه پیروز شده و نسخه حریف را بپیچاند تا با ۱۵ امتیاز در آستانه صدرنشینی قرار بگیرد. یوونتوس هم در خانه میزبان تیم دیناموکیف اوکراین بود و آن‌ها هم همانند بارسلونا موفق شدند با گل‌های فدریکو چیزا، کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا به پیروزی برسد تا با ۱۲ امتیاز و ۳ امتیاز کمتر از بارسلونا در رده دوم قرار بگیرد.
 
برد بزرگان در شب شگست شیاطین سرخ در اولدترافورد

گروه H: سرنوشت گروه مرگ در روز آخر
ساعاتی پیش از دیدار منچستریونایتد برابر پاریس سنت ژرمن، استانبول باشاک شاهیر میزبان لایپزیگ بود و این دیدار که از همان دقیقه اول تا ثانیه‌های پایانی شاهد جذاب‌ترین بازی فصل بود در نهایت تیم آلمانی در آخرین دقیقه بازی موفق شد رقیب را شکست دهد و سه امتیاز حساس فصل را به دست آورد. ابتدا تیم لایپزیگ موفق شد با گل یوسف پولسن و موکیله از حریف ترک خود پیش بیوفتد و عیرفان قهوه‌چی در واپسین دقایق نیمه اول یکی از گل‌ها را جواب داد. در نیمه دوم که خیلی جذاب‌تر از نیمه دوم دنبال شد، شاگردان ناگلزمان موفق شدند با گل دنی اولمو تا حدودی پیروزی را تثبیت کنند، اما درخشش عیرفان قهوه‌چی و به ثمر رساندن دو گل زیبا یکی از پشت ۱۸ و دیگری با یک ضربه کاشته دیدنی از فاصله تقریبا ۲۴ متری، کار را به تساوی کشاند تا تیم استانبول باشاک شاهیر به کسب یک امتیاز قانع باشد. در حالی که بازی می‌رفت با نتیجه ۳ – ۳ تمام شود الکساندر سورلوس ماجم نروژی تیم لایپزیک موفق شد با ضربه‌ای غیرقابل مهار گل برتری را به ثمر برساند تا سه امتیاز حساس را از ترکیه سوغات شیرینی بیاورد.
 
برد بزرگان در شب شگست شیاطین سرخ در اولدترافورد

در دیگر دیدار این گروه، منچستریونایتد در خانه پذیرای متمول‌ترین تیم فرانسه یعنی پاریس سنت ژرمن بود. پاریسی‌ها که سخت به دنبال پیروزی و کسب هر ۳ امتیاز بازی بودند خیلی زود روی گل نیمار موفق شدند دروازه دخیا را بازکنند. منچستر که نمی‌خواست در خانه مغلوب شود رو به حمله آورد و در نهایت موفق شد توسط رشفورد در حالی که توپ به پای دالیلو برخورد کرده و تغییر جهت داده بود کار را به تساوی بکشاند. بازی در ادامه ساکن شد و به نیمه دوم رفت. شیاطین سرخ در نیمه دوم در دفاع نشستند و چشم به ضد حملات داشتند. دو موقعیت هم مقابل دروازه ابتدا توسط کاوانی و مارسیال و در ادامه ضربه چیپ کاوانی از دست دادند تا آه از دهان اوله‌گنار سولسشایر دربیاید. پاریس در یک موقعیت نصفه و نیمه از روی کرنر توسط مارکینیوش به گل رسید و بازی را حفظ کرد. یک دقیقه بعد فرد منچستر را ده نفره کرد تا کار به شدت برای قرمز‌های شهر منچستر سخت شود. در ادامه منچستر برای زدن گل مساوی و قطعی کردن صعود جلو آمد، اما در دقیقه ۹۰ توپ مقابل پای نیمار افتاد تا با دریبل سه نفر و حرکت پا به توپ امباپه و پاس در عرض رافینیا به نیمار گل سوم و پایانی را بر پیکر منچستر وارد کند تا سرنوشت صعود کنندگان هر دو تیم به روز آخر کشیده شود. سه تیم پاریس سنت ژرمن، لایپزیک و منچستریونایتد ۹  امتیازی هستند و رقابت برای صعود بسیار حساس خواهد بود.
 
برد بزرگان در شب شگست شیاطین سرخ در اولدترافورد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی