تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

باند گروگان‌گیری با رهایی سه گروگان در شرق کرمان منهدم شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از رهایی سه گروگان در پی انهدام یک باند که اقدام به گروگان‌گیری در مناطقی از شرق این استان کرده بود، خبر داد.

کد خبر: ۷۶۹۷۴
۱۰:۱۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹

باند گروگان‌گیری با رهایی سه گروگان در شرق کرمان منهدم شد

 

دیدارنیوز ـ سردار "عبدالرضا ناظری" در تشریح جزییات این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم در پی ربایش ۲ مرد جوان و یک مرد میانسال در مناطقی از شرق استان کرمان با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی از حضور ۲ شرور مرتبط با این جرائم در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران پلیس کرمان با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس استان سیستان و بلوچستان موفق شدند طی یک عملیات شبانه ۲ متهم مورد نظر را در مخفیگاهشان در محدوده یکی از نقاط روستایی استان سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در ادامه نیز تیمی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان بم با اعزام به استان سیستان و بلوچستان و رایزنی با سران طوایف مرتبط با این ۲ متهم موفق شدند سه فرد گرو گرفته شده را آزاد و از مخفیگاه متهمان نیز پنج قبضه سلاح ممنوعه و مقادیری مهمات کشف کنند.

سردار ناظری انگیزه متهمان از این گروگان گیری را اختلافات مالی و تنش‌های قبلی عنوان و بیان کرد: از دیگر جرائم این متهمان می‌توان به چندین فقره آدم ربایی در شرق استان کرمان و زاهدان، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان نام برد که در نهایت با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی