تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

استقلال صفر ـ پیکان صفر، بر مدار صفر درجه!

روز دوم از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام ۴ بازی برگزار می‌شود و در نخستین بازی پیکان و استقلال در شهر قدس به مصاف هم رفته‌اند.

کد خبر: ۷۶۹۴۳
۱۷:۱۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

گزارش زنده: استقلال صفر ـ پیکان صفر

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چهار بازی وارد دومین روز خود شد و از ساعت ۱۶:۱۰ و به نوبت این مسابقات برگزار می‌شود: نساجی مازندران ـ نفت مسجدسلیمان (۱۶:۱۰)، پیکان ـ استقلال (۱۶:۱۵)، سپاهان ـ سایپا (۱۶:۲۰) و صنعت نفت آبادان ـ ذوب آهن (۱۶:۴۰).

در میان این 4 بازی، دیدار دو تیم استقلال و پیکان در ورزشگاه شهر قدس از اهمیت بیشتری برخوردار است و دو تیم آبی‌پوش برای 3 امتیاز به میدان رفته‌اند. پیکان در تلاش است تا دومین برد خود را در این دوره از لیگ دشت کند و استقلال نیز برای باقی ماندن در کورس رقابت و تیم‌های بالانشین، چشم به 3 امتیاز این رقابت دوخته است.
با توجه به میزبانی پیکان، این تیم با لباس آبی و استقلال با لباس سفید در میدان حضور دارند و ترکیب دو تیم نیز به این شرح است:
پیکان: محمد دریس، میلاد شیخی‌سلیمانی، حجت حق‌وردی، مجید عیدی، سید محمد ستاری،  حسین پورامینی،  محمد خدابنده‌لو،  نادر محمدی،  امیر روستایی،  رضا جبیره و ابراهیم صالحی

استقلال: محمدرشید مظاهری، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، سید احمد موسوی، هروویه میلیچ، آرش رضاوند (19- داریوش شجاعیان)، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری

بازی دو تیم در شرایطی آغاز شد که مهدی تارتار روی نیمکت پیکان و عبدالصمد مرفاوی در غیاب فکری روی نیمکت استقلال تکیه زده‌اند. بازی در هوای سرد و زمین نه چندان باکیفیت شهر قدس برگزار می7شود و همین موضوع باعث شد که در نیمه اول نمایش نه چندان جذابی از سوی دو تیم ارائه شود. 

دقایق ابتدایی با حملات بیشتر پیکان همراه بود اما به تدریج بازی متعادل شد. اتفاق مهم در نیمه اول جایی بود که آرش رضاوند هافبک تیم استقلال  دچار آسیب دیدگی شد . او در دقیقه 17 مسابقه یک ضدحمله خطرناک پیکان را با خطا گرفت و پس از دریافت کارت زرد لنگان از زمین بیرون رفت و جای خود را به داریوش شجاعیان داد.

در ادامه بازی در نیمه نخست این مهدی قایدی بود که یکی دو خطر را روی دروازه پیکان ایجاد کرد. یک بار هم ضربه کاشته نصیب استقلال شد و میلیچ تقریبا از جایی مشابه بازی قبل مقابل ماشین‌سازی، به توپ ضربه زد اما به گل تبدیل نشد. بازی در نیمه اول بیشتر فیزیکی دنبال شد و گلی به ثمر نرسید.

نیمه دوم: بازی در نیمه دوم با هجوم بیشتر بازیکنان استقلال آغاز شد اما آبی‌ها در نواختن ضربات نهایی چندان خوب نبودند. بازی فیزیکی در میانه میدان با خطاهای نسبتا زیادی همراه بود و در عین حال فرصت‌هایی نیز خلق شد. در دقیقه 59 ضربه سر ارسلان مطهری با واکنش محمد دریس گلر پیکان همراه شد و یخ بازی را ذوب کرد.

 

گزارش زنده: استقلال صفر ـ پیکان صفر

بازیکنان پیکان شبیه به اکثر تیم‌هایی که تارتار مربی آنها بوده با تمرکز بر دفاع میانه میدان و چشم به ضدحملات بازی را دنبال می‌کردند و استقلال نیز مترصد خلق موقعیت با حرکت‌های قایدی، نادری و وریا غفوری بود.  

در دقیقه 64 قایدی صاحب یک توپ در عمق دفاع پیکان شد و خطر ایجاد کرد اما داور، آفساید اعلام کرد. در دقیقه 65 محمد نادری از استقلال روی زمین افتاد. در تیم پیکان نیز نادر محمدی با پرتاب اوت آکروباتیک نظرها را جلب می‌کرد.

بازی تا دقیقه 70 همچنان بدون گل ادامه یافت و سر و شکل مسابقه نیز کم‌هیجان بود. پیکان با اضافه کردن فرزاد حاتمی به زمین که سابقه حضور در استقلال را داشته سعی کرد انگیزه تیمش را بالا ببرد. 

در دقیقه 73 استقلال صاحب یک ضربه کاشته در نزدیکی نقطه کرنر شد و ضربه قایدی دروازه پیکان را تهدید کرد اما نهایتا توپ به میانه میدان بازگشت.

در دقیقه 75 سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال هم وارد زمین شد تا شاید بنزین سبز به کمک این تیم بیاید. او به جای احمد موسوی وارد زمین شد. در دقیقه 80 نیز داریوش شجاعیان شانس خود را با یک شوت از راه دور آزمایش کرد که البته ثمری نداشت. 

در 10 دقیقه پایانی به نظر می‌آمد که هر دو تیم خسته و سرمازده هستند و به همین خاطر جز بخاری که از دهان بازیکنان بیرون می‌زد، حرارتی در زمین دیده نمی‌شد. در دقیقه 83 نیز مسعود ریگی بازیکن استقلال دچار مصدومیت شد و بعد از یکی دو دقیقه بیرون ماندن از زمین، جایش را به فرشید باقری داد. محمد دانشگر نیز به جای میلیچ وارد زمین شد تا استقلال با انرژی بیشتری چند دقیقه پایانی را دنبال کند. 

در چند دقیقه پایانی ریتم بازی کمی تندتر شد اما همچنان خطر مهمی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. در سه دقیقه اضافی هم تقریبا همه بازیکنان در زمین پیکان بودند و یک بار هم دو شوت پیاپی از دانشگر و فرشید باقری دروازه حریف را تهدید کرد.

آخرین فرصت‌های بازی را هم مهدی قایدی و خاقانی از دست دادند تا این بازی سرد بر مدار صفر درجه باقی بماند.

در بازی‌های دیگر امشب نساجی قائمشهر با یک گل نفت مسجد سلیمان را برد و سپاهان و سایپا نیز به تساوی 1-1 رسیدند. در آخرین بازی نیز صنعت نفت آبادان با یک گل ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی