تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مذاکرات محرمانه ترکیه و رژیم صهیونیستی برای بهبود روابط

یک رسانه آمریکایی از کانال ارتباطی محرمانه میان ترکیه و رژیم صهیونیستی برای بهبود روابط میان دو طرف پرده برداشت.

کد خبر: ۷۶۹۲۳
۱۲:۳۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹
مذاکرات محرمانه ترکیه و رژیم صهیونیستی برای بهبود روابط
 
دیدارنیوز - سایت المانیتور در گزارشی از وجود یک کانال ارتباطی محرمانه میان ترکیه و رژیم صهیونیستی خبر داد.

المانیتور به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که این ارتباط محرمانه ابتکارعمل ترکیه است.

طبق این گزارش، هاکان فیدان، رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه گفت‌وگوهایی را با مقامات رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد.
در همین راستا، سه منبع که نخواستند نامشان فاش شود در گفت‌وگو با المانیتور فاش کردند که دست‌کم در این باره یک دیدار با فیدان انجام شده است.

این رسانه آمریکایی در ادامه گزارش خود نوشت که آنکارا نگران موضع جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا نسبت به دولت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه به ویژه در رابطه با موضوع تحریم‌ها است.

در همین حال، یک منبع اطلاعاتی غربی گفت: محاسبات ترکیه بر این اساس است که داشتن روابط خوب با اسرائیل امتیازاتی را در دولت بایدن برای آنها به همراه خواهد داشت.

المانیتور همچنین نوشت که گفت‌وگوها میان تل‌آویو و آنکارا مربوط به بالا بردن سطح روابط میان دو طرف پس از اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از ترکیه در مه ۲۰۱۸ است.

روابط میان ترکیه و رژیم صهیونیستی به دلیل حمله این رژیم به کشتی حامل کمک‌های بشر دوستانه "مرمره" و کشته شدن ۱۰ فعال حقوق بشر ترک تبار بیش از یک دهه است که متشنج شده و این روابط پس از اخراج سفیر این رژیم از آنکارا در مه ۲۰۱۸ به دلیل بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت این رژیم از تل‌آویو به قدس اشغالی پیچیده‌تر شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی