تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
یک تحلیلگر بازار سرمایه در گفت‌وگو با دیدار:

شاخص کل در ۶ ماه آینده از سقف قبلی عبور خواهد کرد

شاخص کل بورس تهران با تداوم روند صعودی، امروز و تا لحظه تنظیم این گزارش با ۸ هزار ۶۵۶ واحد رشد به عدد یک میلیون ۴۷۴ هزار واحد رسید.

کد خبر: ۷۶۸۹۸
۱۰:۲۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

شاخص کل در 6 ماه آینده از سقف‌ قبلی عبور خواهد کرد

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل بورس تهران با تداوم روند صعودی، امروز و تا لحظه تنظیم این گزارش با ۸ هزار ۶۵۶ واحد رشد به عدد یک میلیون ۴۷۴ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با یک هزار و ۸۸۵ واحد رشد به عدد ۴۱۹ هزار واحد افزایش یافت وشاخص کل فرابورس با ۱۱۹ واحد افزایش به عدد ۱۸ هزار و ۳۸۱ واحد رسید.


با توجه به رشد شاخص کل در دو هفته گذشته، یوسف اصلانی، تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی دیدار در تحلیل وضعیت بازار گفت: بازار وارد روند صعودی شده است. در ماه‌های آینده ممکن است بعضی روز‌ها شاخص مقداری منفی باشد، اما در مجموع روند بازار به صورت منطقی و با یک شیب ملایم صعودی خواهد بود و مانند قبل رشد تند و هیجانی نخواهیم داشت که البته این به نفع بازار است.


اصلانی در تشریح دلایل این رشد گفت: اول این که با انتشار خبر کشف واکسن کرونا امید به بازار‌های جهانی برگشته است و قیمت محصولاتی مانند مس، روی، فولاد و محصولات پتروشیمی رشد قابل توجهی داشته است. از سوی دیگر با مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا و پیروزی بایدن، ریسک‌های سیاسی، کاهش زیادی پیدا کرده و اهالی بازار سرمایه در ایران، با اطمینان بیشتری نسبت به ثبات در آینده پیدا کرده‌اند.


وی ادامه داد: در سوی دیگر شاهد بودیم که در هفته‌های گذشته در مقاطعی قیمت دلار در سامانه نیما حتی از قیمت دلار در بازار هم بالاتر بود. این موضوع برای شرکت‌های صادرات‌محور اتفاق خوبی بود. در مجموع معتقدم بازار به صورت تدریجی در ۵ الی ۶ ماه آینده از سقف‌های قبلی عبور خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی