تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رئیس جمهور از شکایت خود از برخی رسانه ها صرف نظر کرد

در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید، ترویج فرهنگ نقدپذیری و تشویق به مدارا و بردباری، رئیس جمهور با پیشنهاد لعیا جنیدی در خصوص اعلام گذشت نسبت به برخی از شکایات مطروحه علیه رسانه ها موافقت و از حق خود در این ارتباط صرف نظر کرد.

کد خبر: ۷۶۸۶۶
۱۸:۱۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹
رئیس جمهور از شکایت خود از برخی رسانه ها صرف نظر کرد
 
دیدارنیوز - بر اساس معاونت حقوقی ریاست جمهوریپ  پژمان محمدی معاون هماهنگی و برنامه ریزی امور حقوقی دستگاههای اجرایی معاونت حقوقی رئیس جمهور، درتاریخ دهم آذر ماه با ارسال نامه های جداگانه به  دادسرای محترم فرهنگ و رسانه و همچنین مدیران مسئول محترم چند روزنامه، خبرگزاری و پایگاه تحلیلی خبری از موافقت رئیس جمهور با اعلام انصراف از شکایت نسبت به برخی رسانه ها خبر داد.

ضمناً، در این نامه بر اصلاح رویه و گسترش فرهنگ مدارا و روحیه نقادی سازنده و استفاده از این ظرفیت به منظور بهبود وضعیت موجود و تعالی کشور اشاره شده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی