تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

۹۳ درصد جرایم مربوط به سرقت است

جانشین فرمانده ناجا گفت: در راستای پیشگیری و کاهش جرایم ضمن اینکه مطالبه گری از سازمان ها و نهادها را بایستی در دستور کار قرار داد، مسئول سازی در تولید و گسترش امنیت نیز انجام شود.

کد خبر: ۷۶۸۵۵
۱۵:۳۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹
دیدارنیوز - سردار قاسم رضایی در جمع فرماندهان انتظامی استان قزوین با اشاره به نقش پلیس در تامین و استقرار نظم و امنیت کشور و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت عمومی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت داخلی، ملی، روابط بین الملل و پروژه های اجتماعی و امنیتی نقش و جایگاه بالایی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به سطوح مختلف جایگاه ناجا اظهارکرد: برآورد عملیاتی یعنی توجه به روحیه، بصیرت، مهارت، اعتقادات، منش، رفتار و آموزش کارکنان و ما در برآورد عملیاتی موضوع فرهنگ سازمانی را دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: ناجا به عنوان سازمانی بزرگ، عمیق و تاثیرگذار در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... دارای فرهنگ غنی سازمانی است و نبایستی در مقابل هر تهدیدی آسیب پذیر و با اتکا به فرهنگ سازمانی باید کاملا محکم و استوار باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی ناجا با بیان اینکه پلیس خدمتگزار مردم است و با هر مجرم مقتدرانه برابر قانون برخورد می کند، تصریح کرد: عزت سازمان، سرمایه است و آن را با اقتدار و قداست باید حفظ کرد.

رضایی خاطر نشان کرد: ۹۳ درصد جرایم مربوط به سرقت ها است و فرماندهان و مدیران انتظامی با افزایش نگهبان محله، توسعه شبگردها و دشتبان در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و با اقدامات هوشمندانه و برنامه ریزی شده و کشف به موقع سرقت، سرقت ها را کاهش و احساس امنیت را در جامعه حفظ کنند و ارتقا دهند.

وی افزود: باید هزینه های جرم متناسب با آن باشد. از این رو پلیس بایستی در راستای پیشگیری و کاهش جرایم ضمن اینکه مطالبه گری از سازمان ها و نهاد ها را در دستور کار قرار دهد، بایستی مسئول سازی در تولید و گسترش امنیت نیز انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده ناجا در پایان بر لزوم توجه و اهتمام به قرارگاه های تحول کوپ و قرارگاه ارتقای و حفظ امنیت اخلاقی و اجرای مطلوب و مستمر طرح های ناظر یک و دو تاکید کرد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی