تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

در حمله خمپاره‌ای به بادغیس؛ یکی از فرماندهان ارشد ارتش افغانستان کشته شد

صبح امروز در جریان حمله خمپاره‌ای به ولایت بادغیس افغانستان یکی از فرماندهان ارشد ارتش این کشور کشته شد.

کد خبر: ۷۶۸۵۰
۱۴:۱۷ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ به نقل از شبکه طلوع، «عبدالبصیر عثمانی» فرمانده تیپ سوم ارتش افغانستان در منطقه «بالامرغاب» ولایت بادغیس در اثر انفجار کشته شده است.

گزارش شده که عثمانی در اثر اصابت خمپاره بر پایگاه ارتش در بالامرغاب کشته شده است. در این حادثه چندین نیروی ارتش نیز زخمی شده‌اند که وضعیت سه تن از آن‌ها وخیم است.

گفته می‌شود این حمله خمپاره‌ای از سوی طالبان انجام شده است. حملات طالبان در افغانستان در حالی ادامه دارد که بر اساس طرح صلح امضا شده میان این گروه و آمریکا، آن‌ها متعهد به کاهش سطح خشونت‌ها در افغانستان شده اند.

نهاد‌های مختلفی از جمله سازمان ملل با ارائه گزارش‌هایی اعلام کرده اند که اقدام آمریکا در مذاکره و امضای توافق با طالبان، نتوانسته سطح خشونت‌ها در افغانستان را کاهش بدهد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی