تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

پرتاب چند موشک به کاخ ریاست‌جمهوری افغانستان هنگام سخنرانی اشرف غنی

چندین موشک به منطقه دیپلماتیک افغانستان در کابل به هنگام سخنرانی اشرف غنی، رییس جمهور این کشور به مناسبت عید قربان پرتاب شد.

کد خبر: ۷۶۸۴
۱۲:۰۱ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - برخی از موشک‌ها در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری و در اطراف سفارتخانه‌های خارجی و ساختمانهای دولتی فرود آمدند.

این حمله در ساعت 9 به وقت محلی اتفاق افتاد.

در حال حاضر نیروهای امنیتی به منطقه اعزام شده‌اند.

روز دوشنبه، طالبان با تاکید بر ادامه جنگ با دولت افغانستان، آتش‌بس اعلام شده از سوی اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان به مناسبت عید قربان را رد کردند.

پس از مخالفت طالبان با آتش‌بس، غنی به نیروهای مسلح افغانستان دستور ادامه عملیاتشان علیه افراد مسلح تا زمان دریافت پاسخ مثبتی از سوی این گروه درخصوص آتش‌بس را داد.

غنی پس از رد درخواست آتش بس اعلام کرد: گروههایی هستند که می‌خواهند به خشونت و پرتاب موشکها ادامه دهند، آنها نمی توانند توسعه و پیشرفت افغانستان را بگیرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی