تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سازمان رفاه شهرداری تهران اعلام کرد؛

سه شماره تلفن برای نجات بی‌خانمان‌ها در روز‌های سرد سال

گرمخانه‌های تهران به صورت شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی به افراد بی‌خانمان است و شهروندان می‌توانند با سه شماره تلفن اعلامی، جان این افراد را در روز‌های سرد سال نجات دهند.

کد خبر: ۷۶۸۰۲
۰۸:۴۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرده است با توجه به برودت هوا و بارش‌های پاییزی، در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان موارد را به شماره تلفن ۱۳۷ اعلام و یا با شماره تلفن‌های مستقیم ۵۵۵۲۲۳۲۲ و ۵۵۰۱۲۳۴۵ تماس گیرند.

گرمخانه‌ها در روز‌های سرد پاییزی و زمستانی به صورت ۲۴ ساعته میزبان افراد بی‌خانمان هستند و همچنین گشت‌های فوریت اجتماعی در سطح معابر و پاتوق‌های معتادان به صورت ویژه گشت‌زنی می‌کنند.
سید مالک حسینی مدیرعامل این سازمان روز گذشته از افزایش تعداد گرمخانه‌های تهران خبر داد و گفت: گشت‌های فورت‌های اجتماعی برای خدمات‌دهی با وجود شرایط خاص کرونایی در سراسر این شهر در حال خدمت رسانی هستند.

این گرمخانه‌ها در بدو ورود از مراجعان تست‌های کرونایی می‌گیرند. اما به گفته مدیرعامل سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تاکنون تست‌های مراجعان مثبت نبوده است.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی