تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تابلوی بورس: شاخص کل در آستانه ورود به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار

کد خبر: ۷۶۶۹۶
۱۴:۱۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: شاخص کل در آستانه ورود به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۶ هزار و ۳۹۹ واحد افزایش به کانال ۴۰۰ هزار واحد وارد شد. امروز نماد‌های فارس، فولاد، فملی، شپنا، تاپیکو و شتران بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را داشتند و نماد خودرو نیز بیشترین اثر منفی را گذاشت. نماد‌های شستا، خودرو، وتجارت، فملی، خساپا، فولاد و شپنا نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های پتایر، قصفها، غبهنوش، زمگسا، دفرا، تایرا و کدما مربوط بود. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های ختور، خپارس، شکربن، خودرو، خساپا، خزامیا و تکنو تعلق داشت. نماد‌های خودرو، وتجارت، خساپا، وبصادر، وپارس، خگستر و وبملت بیشترین حجم معامله و نماد‌های خودرو، وتجارت، شستا، دارا یکم، فملی، شپنا و فولاد بیشترین ارزش معامله را داشتند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز ۳۷۱ واحد رشد کرد و به عدد ۱۷ هزار و ۳۲۲ واحد افزایش یافت. نماد‌های بپاس، آریا، زاگرس، مارون، غصینو، شگویا و دی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند. نماد‌های وسپهر، بپیوند، شاروم، بگیلان، پیزد، زملارد و وپویا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. امروز بیشترین افزایش قیمت در فرابورس به نماد‌های حسینا، تلیسه، زدشت، زشگزا، غدیس، قشیر و زبینا مربوط بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی