تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واکنش جواد لاریجانی به احتمال بازگشت آمریکا به برجام: ما مگر علاف آن‌ها هستیم؟

محمدجواد لاریجانی در واکنش به احتمال بازگشت آمریکا به برجام گفت: یک نکته مهم وجود دارد و این است که هروقت آقایان برگردند ماهم بر می گردیم مثل اینکه ما خیلی معطلیم ، یعنی ما را شش، هفت سال علاف کردند و حالا ما چند قدم مختصر برداشتیم و هروقت برگردند ما باید برگردیم؟ چرا همچین حرفی میزنید. ما مگر علاف آن‌ها هستیم؟! ما مگر مسخره آن‌ها هستیم؟! غلط کردند بیرون رفتند ما هرگز نباید برگردیم

کد خبر: ۷۶۵۹۵
۲۱:۲۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹
دیدارنیوز - محمدجواد لاریجانی در واکنش به احتمال بازگشت آمریکا به برجام گفت: «ما مگر علاف آن‌ها هستیم؟! ما مگر مسخره آن‌ها هستیم؟! غلط کردند بیرون رفتند ما هرگز نباید برگردیم».

 معاون وزارت خارجه در دهه شصت در این باره افزود: یک نکته مهم وجود دارد و این است که هروقت آقایان برگردند ماهم بر می گردیم مثل اینکه ما خیلی معطلیم ، یعنی ما را شش، هفت سال علاف کردند و حالا ما چند قدم مختصر برداشتیم و هروقت برگردند ما باید برگردیم؟ چرا همچین حرفی میزنید.

او بیان کرد: چنین چیزی وجود ندارد. ما مگر علاف و مسخره آن ها هستیم. ما مگر آلت دست آن ها هستیم. غلط کردند که بیرون رفتند. ما هرگز نباید برگردیم. به چی برگردیم؟ چیزی وجود ندارد که برگردیم.

جواد لاریجانی افزود: این که ما بگوییم هر وقت شما برگشتید ما هم بر می گردیم، این موضع بسیار بدی است. ما باید موضعمان را قاطع بیان کنیم. من گفتم ما اگر با دنیا به خصوص این غربی ها خوب صحبت کنیم باید سطح مذاکره را با شارژ صفر ببندیم. نه اینکه من بگویم این مذاکرات را بیندازیم در خاک آن ها، ما باید تمام تعهداتمان را تعلیق کنیم.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی