تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
لیگ قهرمانان اروپا

در شب مرگ مارادونا؛ لیورپول در آنفیلد باخت بزرگان بردند

در شبی که دیگو آراماندو مارادونا با مرگ خود فوتبال جهان را در شوک عجیبی فرو برده بود، در لیگ قهرمانان اروپا لیورپول در خانه باخت و بزرگان به جز اتلتیکو مادرید بردند.

کد خبر: ۷۶۵۵۶
۰۱:۵۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹
باخت لیورپول در آنفیلد در شب مرگ مارادونا
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: در شب مرگ ناگهانی و تراژیک دیگو آرماندو مارادونا، بازی‌های شب دوم از دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا، برگزارشد که به طور خلاصه نتایج را با هم مرور می‌کنیم.

گروه A:  بایرن صعود کرد اتلتیکو در پی پیروزی
در این گروه، بایرن مونیخ قهرمان فصل گذشته این مسابقات در حالی که فقط یک برد برای قطعی کردن صعود خود نیاز داشت، در آلیانز آره‌نا کار سختی برابر ردبول سالزبورک اتریش نداشت و موفق شد با گل‌های لواندوفسکی، گل به خودی ماکسیمیلیان ووبر و لروی سانه بر تک گل مرژیم بریشا غلبه کند و با ۱۲ امتیاز صعود خود را حتمی کند. در دیگر دیدار این گروه، اتلتیکو مادرید بعد از پیروزی دلچسب برابر بارسلونا، نتوانست از سد لوکوموتیو مسکو بگذرد و در نهایت به یک امتیاز قانع شذ. شاگردان سیمئونه با این تک امتیاز ۵ امتیازی شدند و سرنوشت صعود را در دو بازی آینده جستجو خواهد کرد.
 
باخت لیورپول در آنفیلد در شب مرگ مارادونا

گروه B: باز هم داوری باز هم پیروزی جنجالی زیدان، گلادباخ در صدر جدول
در این گروه، مونشن گلادباخ تیم شگفتی ساز این فصل از لیگ قهرمانان، ساعاتی پیش از دیدار رئال برابر شاختار دونستک اوکراین قرار گرفت و موفق شد دردیداری پر گل با ۴ گل از سد حریف اوکراینی بگذرد و با ۸ امتیاز در صدر جدول جا خوش کند. لارس استیندل، نیکو الودی، بریل امبولو و اسکار وندت گلزنان تیم آلمانی بودند. در دیگر دیدار این گروه نیز، رئال مادرید موفق شد در دیداری که نیمه اول آن خالی از جنجال نبود، به پیروزی برسد و در آستانه صعودی بی دردسر به مرحله بعد قرار بگیرد. در نیمه اول این دیدار در همان دقیقه ۴ بازی در صحنه‌ای مشکوک داور انگلیسی برای شاگردان زیدان اعلام پنالتی کرد و ادن آزار موفق شد گل اول را به ثمر برساند. بازی در نیمه اول ادامه داشت که مشابه صحنه پنالتی رئال برای اینتر و آرتورو ویدال در محوطه جریمه رئال اتفاق افتاد، اما داور پنالتی تشخیص نداد و ویدال با چهره‌ای عصبانی به داور حمله‌ور شد و در یک دقیقه با گرفتن دو کارت زرد از بازی اخراج شد. بازی در ادامه برای رئال مادرید و زیدان آسان دنبال شد و اینتر هم دیگر تلاشی برای زدن گل نکرد در نیمه دوم هم رودریگو وارد میدان شد و در همان ابتدای ورودش گل دوم رئال را زد و در نهایت بازی با همان نتیجه ۲-۰ تمام شد. رئال با این برد ۷ امتیازی و  به صعود امیدوار شد؛ اینتر هم برای اینکه بتواند اندک شانس حضور در مرحله بعدی را حفظ کند نیاز به دو برد دارد.
 
باخت لیورپول در آنفیلد در شب مرگ مارادونا

گروه C:  منچسترسیتی صعود کرد طارمی ۱۲ دقیقه برای پورتو بازی کرد
در این گروه هم  منچسترسیتی همانند بایرن مونیخ که ۹ امتیازی بود، برای صعود فقط به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشت و در نهایت موفق شد در دیداری کم موقعیت با تک گل فیل فودن سه امتیاز را کسب و صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کند. در دیگر دیدار این گروه پورتو در حضور ۱۲ دقیقه‌ای مهدی طارمی موفق شد با نتیجه ۲-۰ از سد المپیک مارسی عبور کند و با کسب ۹ امتیاز تا حدودی بلیط حضور در مرحله حذفی را رزرو کند. مارسی هم در این گروه هیچ امیدی برای حضور در مرحله بعد ندارد و اگر می‌خواهد در تورنمنت اروپایی بماند باید در دو بازی بعدی  ببرد تا امیدوار باشد که به لیگ اروپا راه پیدا کند.
 
باخت لیورپول در آنفیلد در شب مرگ مارادونا

گروه D:  لیورپول در آنفیلد باخت، آژاکس جدول را حساس کرد
در این گروه لیورپول به مهره‌های اصلی خود میدان نداده بود و آتالانتا تیم شگفتی ساز فصل گذشته موفق شد در نیمه دوم کار لیورپول بدون مهره دفاعی را یکسره کند و قرمز‌ها را در خانه شکست دهد. لیورپول که برای صعود به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت، در این بازی هیچ نشانی از تیم هجومی اول هفته نداشت و در نهایت این دیدار را باخت تا با همان ۹ امتیاز در صدر جدول باقی بماند. آتالانتا هم با گلزنی جوزپ ایلیچیچ و روبین گوسنس با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۷ امتیازی شد تا برای صعود اندکی امیدوار شود. در دیگر دیدار این گروه هم آژاکس در دیداری آسان موفق شد حریف دانمارکی خود میتیلند را با ۳ گل رایان گراونبرچ، نوساعیر مزروعی و داوید نرس شکست دهد و آن‌ها هم با کسب ۳ امتیاز این دیدار رقابت را برای صعود را در این گروه حساس‌تر کنند.  
 
باخت لیورپول در آنفیلد در شب مرگ مارادونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی