تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تابلوی بورس: رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص کل

کد خبر: ۷۶۵۳۲
۱۵:۵۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل امروز با ۱۰ هزار واحد رشد به عدد یک میلیون ۳۶۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۴ هزار و ۵۵۱ واحد رشد به عدد ۳۹۵ هزار و ۱۲۸ واحد افزایش پیدا کرد. نماد‌های فملی، فولاد، شپنا، شتران، وتجارت و فخوز بیشترین تاثیر مثبت و نماد شستا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشتند. شستا، خودرو، شپنا، وتجارت، خساپا، فملی و شبندر نیز از پرتراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۵۲ واحد رشد به عدد ۱۶ هزار و ۹۵۱ واحد رسید. نماد‌های بپاس، آریا، میدکو، زاگرس، هرمز، دی و غصینو بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشتند و نماد‌های وسپهر، بپیوند، دی، پیزد، شاروم، وپویا و بگیلان از پرتراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


مدیر عملیات بازار فرابورس ایران امروز در اطلاعیه‌ای از عدم تایید معاملات در برخی نماد‌های معاملاتی، خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع می‌رساند؛ معاملات امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۵ در نماد‌های معاملاتی اوراق اجاره تامین اجتماعی (شستا ۰۰۳۱) و (شستا ۰۰۱۱)، اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی (تملی ۸۰۲۱)، (تملی ۸۰۳۱)، (تملی ۸۰۵۱) و اوراق اجاره شرکت مهندسی و ساختمانی صبا نفت (صبا ۱۴۰۱۱)، صندوق سرمایه گذاری جسورانه فیروزه ۱۰% تأدیه (ونچر ۱) و شرکت کیا الکترود شرق (کیا ۱) و اوراق اسناد خزانه اسلامی (اخزا ۸۱۹۱) و اوراق مشارکت شرکت کود شیمیایی اوره لردگان (شلرد ۰۲۱) و اوراق منفعت شرکت توسعه نفت و گاز صبا اروند (اروند ۱۰۱) و شرکت ماداکتو استیل کرد (فماک ۱) مورد تأیید قرار نگرفت.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی