تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا اعلام کرد: استقبال ۱۰۰ تیم استارتاپی از رویداد صبانو/ "صبانو" نخستین رویداد شتابدهی در حوزه سالمندان

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا از استقبال چشمگیر استارتآپ‌ها و تیم‌های خلاق و نوآور از «رویداد صبانو» به عنوان اولین دوره شتابدهی کسب و کار‌های نوپا در حوزه سالمندی خبر داد.

کد خبر: ۷۶۴۸۸
۱۱:۳۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ مدیرعامل مرکز نوآوری صبا (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) از استقبال چشمگیر استارتآپ‌ها و تیم‌های خلاق و نوآور از «رویداد صبانو» به عنوان اولین دوره شتابدهی کسب و کار‌های نوپا در حوزه سالمندی خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، عادل دهدشتی، روز سه شنبه با اشاره به استقبال استارتآپ‌ها از رویداد صبانو گفت: مهلت اولیه فراخوان این رویداد تا نیمه آبان ماه ۹۹ بود که بر اساس درخواست مخاطبان، این زمان تا پایان آبان تمدید شد.

وی افزود: با پایان یافتن این مهلت، ایده‌های رسیده پس از بررسی‌ها و ارزیابی اولیه و تطبیق با محور‌های رویداد شامل سلامت روانی و جسمی سالمندان، توان افزایی اجتماعی و اقتصادی و گردشگری، سرگرمی و اوقات فراغت سالمندان در فرآیند ارزیابی اولیه توسط داوران قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا در خصوص گام بعدی این جشنواره اظهار داشت: پس از ارزیابی اولیه، تیم‌هایی که به مرحله بعدی راه پیدا کنند، برنامه و پروژه استارتآپی خود را ارائه می‌کنند و داورانِ رویداد نیز بر اساس شاخص‌های تعیین شده، تیم‌های برگزیده را جهت حمایت و سرمایه گذاری معرفی خواهند کرد.

وی در خصوص معیار‌های داوری نیز گفت: با توجه به محور‌های ماموریت مرکز نوآوری صبا و همچنین موضوعات فراخوان، طرح‌هایی که پاسخگوی نیاز بازنشستگان و سالمندان مبتنی بر ایده‌های نو و بر پایه طرح مدون کسب و کار باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

با پایان یافتن مهلت فراخوان رویداد صبانو، حدود ۱۰۰ تیم استارت آپی و دانش بنیان در این رویداد شرکت کرده اند. از طرح‌های ارائه شده، ۴۰ درصد در حوزه سلامت روان و جسم، ۲۰ درصد در رابطه با گردشگری، ۵ درصد در حوزه اوقات فراغت و ۱۵ درصد نیز درباره سایر موضوعات مرتبط با حوزه بازنشستگان و سالمندان بوده است.

گفتنی است: مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا از شهریورماه امسال با هدف ارتقا زیست اجتماعی و بهبود زندگی سالمندان و بازنشستگان از طریق خدمات شرکت‌های استارت آپی، نوآور و دانش بنیان فعالیت‌های خود را آغاز کرد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی