تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

واکنش فائزه هاشمی به فراخوان پیاده‌روی اعتراضی علیه رئیس‌جمهور در قم

خبرهایی از واکنش فائزه هاشمی به فراخوان پیاده‌روی اعتراضی علیه رئیس‌جمهور در قم با مضمون زیر در حال انتشار است.

کد خبر: ۷۶۴۴۷
۱۵:۱۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۹
واکنش فائزه هاشمی به فراخوان پیاده‌روی اعتراضی علیه رئیس‌جمهور در قم
 
دیدارنیوز ـ این دعوت به راهپیمایی اعتراضی یک حرکت نمایشی و تبلیغاتی است. آنانی که این مراسم‌ها را سازماندهی می‌کنند هدفی جز انحراف افکار عمومی ندارند.
 
آن‌ها قبلا چنین ادعایی را مطرح کرده بودند، اما نتیجه آن چه شد؟ مشخص نیست چرا با وجود ناکامی‌های همیشگی باز هم ادعا‌های تکراری دارند.

برخی نمایندگان قم در مجلس ادعا‌های شعاری و تبلیغاتی مطرح می‌کنند و خودشان بهتر از هر فرد دیگری به نادرست بودن این ادعا‌ها آگاهی دارند و تنها می‌خواهند ناکارآمدی خودشان را پنهان کنند.

دلواپسان درصدد هستند با اینگونه اقدامات به جمع‌آوری رای برای کاندیدای خودشان در انتخابات ریاست‌جمهوری بپردازند و بگویند دولت ما بهتر از دولت‌های گذشته است، اما این روش دیگر منسوخ شده و بار‌ها شکست این ترفند را تجربه کرده‌اند چراکه جامعه مانند آن‌ها فکر نمی‌کند و دعوت به راهپیمایی و اعتراض تنها نشان‌دهنده عدم درک دقیق آن‌ها از شرایط کشور است.

این مخالفان دولت به‌خوبی می‌دانند استیضاح روحانی شدنی نیست و تنها برای جلب مخاطب و رای آن‌ها اینچنین به فرافکنی می‌پردازند. 

فائزه_هاشمی
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی