تیتر امروز

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

علی جنتی: هرکسی کاندیدای ۱۴۰۰ شود باید به عقلش شک کرد / عطاءالله مهاجرانی: هم دیوانه است هم عاشق

وزیر سابق ارشاد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ را عاقلانه نمی‌داند و از این نظر وی با واکنش مهاجرانی مواجه شده که خاطره‌ای از مجلس اول را بیان کرده است.

کد خبر: ۷۶۳۱۱
۱۱:۵۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

علی جنتی: هرکسی کاندیدای ۱۴۰۰ شود باید به عقلش شک کرد / عطاءالله مهاجرانی: هم دیوانه است هم عاشق

 

دیدارنیوز ـ علی جنتی، وزیر سابق ارشاد، در توئیتی در مورد انتخابات ۱۴۰۰ نوشت: «من فکر میکنم با توجه به مشکلات عدیده‌ای که کشور با آن روبرو است اعم از تحریم‌های شکننده، تنگنا‌های اقتصادی، نارضایتی عمومی ناشی از مشکلات معیشتی، محدودیت اختیارات رئیس جمهور در اتخاذ تصمیم در سیاست خارجی و داخلی، هرکس هوس نامزدی ۱۴۰۰ را داشته باشد باید در میزان عقلش شک کرد.»

در پاسخ به این اظهارنظر جنتی، سید عطاالله مهاجرانی، نماینده سابق مجلس، نوشت: «شهید رجائی در تابستان سال ۱۳۵۹ در مجلس گفت: مسئولیت نخست وزیری را در این شرایط کسی می‌پذیرد که دیوانه باشد یا عاشق! شجونی* فریاد زد: هم دیوانه هم عاشق!»

*جعفر جوادشجونی نماینده کرج در دوره نخست مجلس شورای اسلامی بود.
 
منبع: اعتماد
برچسب ها: انتخابات 1400
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی