تیتر امروز

علی بختیار: مجلس هفتم مقصر اصلی شرایط کنونی است/ قیمت گذاری دستوری یعنی فساد، تبعیض و قاچاق/ احمدی نژاد با طرح هدفمندسازی یارانه آسیب جدی به کشور زد
گفت و گوی دیدار در برنامه «تیتر» با نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی

علی بختیار: مجلس هفتم مقصر اصلی شرایط کنونی است/ قیمت گذاری دستوری یعنی فساد، تبعیض و قاچاق/ احمدی نژاد با طرح هدفمندسازی یارانه آسیب جدی به کشور زد

«تیتر» در یکی دیگر از سری برنامه‌های خود و با توجه به اهمیت افزایش قیمت بنزین به سراغ یکی از نمایندگان پیشین مجلس و عضو کمیسیون انرژی رفت تا در مورد قیمت بنزین حقایق را برای مردم بگوید.
شوک تورمی بی‌سابقه بر سفره مردم ایران/ وزارت خارجه: به کدام میز مذاکره برگردیم؟/ هشدار رئیس‌جمهور کلمبیا به ترامپ: پلنگ را بیدار نکنید
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

شوک تورمی بی‌سابقه بر سفره مردم ایران/ وزارت خارجه: به کدام میز مذاکره برگردیم؟/ هشدار رئیس‌جمهور کلمبیا به ترامپ: پلنگ را بیدار نکنید

این صد و سی و هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که امروز پنجشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۴ با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شهرداری تهران فاقد سیاست واحد برای ایمنی، حمل ونقل و ترافیک است

یک عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران فاقد سیاست واحد برای ایمنی، حمل ونقل و ترافیک است افزود: شهرداری نباید در حوزه ایمنی، حمل ونقل و ترافیک سلیقه ای عمل کند.

کد خبر: ۷۶۲۳۹
۱۱:۲۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹
دیدارنیوز - شهربانو امانی در دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به کوتاهی در تکمیل برنامه عملیاتی ایمنی حمل ونقل شهر تهران انتقاد کرد و گفت: با توجه به برنامه سوم توسعه شهر تهران، مهمترین استراتژی و راهبرد شورای پنجم در تغییر ریل تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در مدیریت شهری جدید بود، اما متاسفانه اهداف برنامه آن‌ گونه که باید به کار گرفته نشده است. 

وی افزود: در بحث ایمنی حمل و نقل عمومی آن‌گونه که باید برنامه‌ها مطابق با برنامه سوم توسعه پیش نرفت. یکی از اهداف اصلی شورای پنجم توجه به ایمنی در حمل ونقل و ترافیک بوده و از همان روزهای اول به این موضوع ورود داشت. این موضوع در فرآیند تدوین برنامه پنج‌ساله سوم توسعه مطرح شد و بندهای متعددی توسط کمیسیون عمران و حمل ونقل در برنامه پیشنهاد شد که در نهایت با توصیه اعضای محترم شورا و هماهنگی معاونت تخصصی در بند ۱۹ ماده ۵۵ تدوین شد.

وی ادامه داد: براساس این بند مقرر شد برنامه عملیاتی ایمنی حمل و نقل تا پایان سال اول برنامه تهیه و برای تصویب به شورا ارسال شود که تاکنون این برنامه ارائه نشده است. اساسا شهرداری تهران فاقد راهبرد مشخص و سیاست واحد در راستای ایمنی، حمل ونقل و ترافیک است و سلیقه‌ای عمل می‌کند، به گونه‌ای که با تغییر مدیران برنامه‌های عملیاتی دستخوش تغییر می‌شود لذا انتظار می‌رود شهرداری نسبت به رعایت و اجرای قوانین و مقررات شورای شهر در اسرع وقت اقدام کند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۱۶ آذر
امروز يکشنبه ۱۶ آذر
امروز يکشنبه ۱۶ آذر
امروز يکشنبه ۱۶ آذر