تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تشکر جانسون از ملک سلمان به دلیل میزبانی نشست جی۲۰

نخست‌وزیر انگلیس از پادشاه عربستان سعودی به دلیل میزبانی از نشست گروه جی۲۰ تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: ۷۶۱۹۰
۱۶:۱۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در گفتگو با شبکه العربیه از ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به دلیل میزبانی از نشست مجازی گروه جی۲۰ تشکر کرد.

وی گفت: سرنوشت ما به دست یکدیگر است و شاهد تحولات مثبتی درباره واکسن کرونا در جهان بوده‌ایم و پیشرفتی در این زمینه صورت گرفته است و من دوست دارم که شاهد حمایت کشور‌های گروه جی۲۰ از این اقدامات باشم.

جانسون افزود: کشور‌های جی۲۰ در گفت‌وگوهایشان بر تغییرات اقلیمی تمرکز خواهند کرد.

وی همچنین از اعضای گروه جی۲۰ خواست که تعهدات شجاعانه‌ای را برای مقابله با چالش‌های مختلف و به ویژه همه‌گیری کرونا و مقابله با پیامد‌های آن بدهند.
جانسون در بخش دیگری از اظهاراتش به علاقه‌اش برای سفر به شهر "نیوم" عربستان اشاره کرد و گفت به دلیل شرایط کرونا نمی‌تواند این کار را انجام دهد.
ریاض امروز (شنبه) و فردا میزبان نشست گروه موسوم به "جی۲۰" است.

نشست نمایندگان ۲۰ اقتصاد برتر جهان امسال به دلیل پاندمی کرونا به صورت مجازی و از طریق کنفرانس ویدئویی برگزار می‌شود و میزبان آن عربستان سعودی است.

بحران کرونا نخستین موضوع رایزنی‌های امسال گروه ۲۰ اعلام شده است. در این نشست نمایندگانی از کشور‌های سنگاپور، اسپانیا و سوئیس و نهاد‌های بین‌المللی، از جمله سازمان ملل، بانک جهانی و سازمان بهداشت جهانی نیز شرکت می‌کنند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی