تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

معاون وزیر راه و شهرسازی: وام ودیعه مسکن به ۲۸۰ هزار متقاضی پرداخت شد

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه‌و شهرسازی با اعلام اینکه شرط پرداخت وام ودیعه مسکن، تکمیل اطلاعات در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بوده است، از پرداخت وام ودیعه مسکن در شرایط کرونایی به ۲۸۰ هزار متقاضی خبر داد.

کد خبر: ۷۶۱۷۸
۱۵:۲۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹

معاون وزیر راه و شهرسازی:وام ودیعه مسکن به ۲۸۰ هزار متقاضی پرداخت شد

 

دیدارنیوز ـ به گزارش روز شنبه وزارت راه‌و شهرسازی، «محمود محمودزاده» درخصوص روند پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن به واجدان شرایط و ثبت‌نام‌کنندگان آن، گفت: ثبت‌نام وام ودیعه مسکن در ماه‌های گذشته به اتمام رسید و تاکنون بیش از ۲۸۰ هزار نفر از افرادی که ثبت‌نام کردند، اطلاعات خود را بارگذاری کرده‌اند.

وی گفت: درخواست کردیم افرادی که در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند، اگر به دریافت وام ودیعه مسکن تمایل دارند هرچه سریعتر مدارک خود را بارگذاری کنند تا فرآیند معرفی آنان به نظام بانکی فراهم شود.

دولت و ستاد ملی کرونا به دلیل مشکلاتی که برای برخی از مستاجران و فاقدان مسکن در شرایط کرونا به دلیل محدودیت‌ها و خلل در کسب درآمد‌ها پیش آمد، این امکان را فراهم کرد تا متقاضیان مستاجر در شهر‌های بزرگ، میانی و کوچک با دریافت مبالغی نسبت به تامین مسکن موردنیاز خود اقدام کنند.

رقم ودیعه مسکن برای مستاجران تهران ۵۰ میلیون تومان، برای سایر کلان‌شهر‌ها ۳۰ میلیون تومان و برای شهر‌های کوچک ۱۵ میلیون تومان است.

متقاضیان باید پس از یک سال اصل ودیعه را به بانک بازگردانند و در عین حال سود این تسهیلات ۱۳ درصد تعیین شده است.

گروه‌های مشمول دریافت تسهیلات وام ودیعه مسکن، کارگران و حقوق‌بگیران ثابت با اولویت ازدواج‌های جدید و خانواده‌های پنج نفر و بیشتر، مشمولان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و همچنین زنان سرپرست خانوار هستند.

همچنین شرایط لازم برای دریافت تسهیلات شامل داشتن فرم (ج) سبز در سامانه وزارت راه و شهرسازی، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا، و اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و کد رهگیری، اعلام شد.
 
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی