تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فرار ده‌ها زندانی لبنانی از زندان «بعبدا» و کشته شدن چند تن از آن‌ها

رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که پس از فرار ده‌ها زندانی از یکی از زندان‌های منطقه «بعبدا» از توابع استان «جبل» لبنان، چندین تن کشته شدند.

کد خبر: ۷۶۱۷۲
۱۴:۳۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹

فرار ده‌ها زندانی لبنانی از زندان «بعبدا» و کشته شدن چند تن از آن‌ها

 

دیدارنیوز ـ به نقل از سایت عربی ۲۱، سایت‌های لبنانی اعلام کردند، حدود ۷۰ زندانی توانستند صبح امروز (شنبه) از زندان «بعبدا» از توابع استان «جبل» واقع در شرق بیروت فرار کنند، پنج تن از زندانیان با استفاده از سرقت یک دستگاه تاکسی و رانندگی با سرعت بالا و دیوانه وار با یک درخت برخورد کردند و در نتیجه این سانحه تمامی سرنشینان این خودرو کشته شدند.

نیرو‌های امنیتی لبنان اطراف زندان بعبدا و مناطق اطراف آن را محاصره کرده و بخش اطلاعات نیرو‌های امنیت داخلی کشور برخی از فراری‌ها را مجدداً بازداشت کرد و دادستان کل منطقه «جبل» لبنان تحقیقات مستقیم را در خصوص فرار دسته جمعی زندانیان آغاز کرده است.

از زمان شیوع ویروس کرونا گروهی از زندانیان در بازداشتگاه‌های مختلف لبنان دست به اعتصاب و تحصن زدند و خواستار اقدامات مربوط به بهداشت در داخل سلول‌ها شدند.
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: لبنان کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی