تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی: بارندگی امروز در تهران و ۱۴ استان شدت می‌گیرد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش‌ها امروز (اول آذرماه) در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، زنجان، قزوین، تهران، قم و البرز، خواهد بود.

کد خبر: ۷۶۱۲۶
۱۰:۴۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹

کارشناس سازمان هواشناسی:بارندگی امروز در تهران و ۱۴ استان شدت می‌گیرد

 

دیدارنیوز ـ «فریبا گودرزی» امروز (شنبه) در گفتگویی افزود: از روز گذشته با ورود سامانه بارشی به کشور، برای غرب و شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از جنوب‌غرب و مرکز بارندگی پیش‌بینی شده و شاهد رگبار، رعد و برق و تندباد‌های لحظه‌ای خواهیم بود.

به گفته وی، طی امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، ارتفاعات غرب و شمال‌غرب، برف خواهیم داشت و در مناطق مستعد در غرب و جنوب‌غرب، ریزش تگرگ را انتظار داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا یکشنبه (دوم آذرماه) در سواحل شمال، شمال‌شرق، شرق، جنوب‌غرب، مرکز، جنوب، بخش‌هایی از جنوب‌شرق، شمال‌غرب و غرب کشور، باران و برف خواهیم داشت، در مناطق مرتفع نیز بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

گودرزی بیان‌داشت: دوشنبه و سه‌شنبه در سواحل دریای‌خزر، بخش‌هایی از جنوب‌شرق و هرمزگان، باران پیش‌بینی شده است.

وی اضافه‌کرد: در سه روز آینده، غرب دریای‌خزر، مواج و متلاطم می‌شود. امروز بعدازظهر، به‌تدریج شمال خلیج‌فارس مواج می‌شود و فردا و پس‌فردا نیز خلیج‌فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

به گفته گودرزی، امروز بارش باران در تهران مداوم و با شدت بیشتری خواهد بود، همچنین برای شمال استان پیش‌بینی‌ها حاکی از بارش برف است.

وی افزود: بر این اساس، از امروز تا روز یکشنبه (دوم آذر) بارش مداوم باران همراه با مه، گاهی رگبار شدید، وزش باد شدید موقت در نوار شمالی استان و در ارتفاعات بارش باران، برف و مه غلیظ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شهروندان باید از هرگونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت کوهنوردی و قرار گرفتن در ارتفاعات و سازه‌های مرتفع خودداری کنند.

گودرزی ادامه‌داد: امروز شمال غرب خلیج فارس و بخش‌هایی از قسمت‌های شرقی خلیج‌فارس تا بعد از ظهر متلاطم و نسبتا مواج پیش‌بینی می‌شود، این شرایط تا پیش از ظهر یکشنبه برای نواحی شمالی خلیج‌فارس ادامه دارد.

وی اظهارداشت: روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه خلیج‌فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود که در روز سه‌شنبه ارتفاع امواج برای بخش‌های شرقی و قسمت‌هایی از بخش‌های مرکزی خلیج فارس بین ۱.۵ تا ۲ متر پیش‌بینی می‌شود، همچنین شرق دریای عمان طی امروز و پیش از ظهر فردا متلاطم و مواج پیش‌بینی می‌شود.
 
منبع: ایرنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی