تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.
شهردار منطقه ۱۲ خبر داد:

«دانایی و مانایی» در قلب طهران با هفته کتاب و کتاب‌خوانی

علی‌محمد سعادتی از برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی در شهرداری منطقه ۱۲ با شعار «دانایی و مانایی» خبر داد که با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

کد خبر: ۷۵۹۹۲
۱۵:۱۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹
 علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه منطقه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی که از ۲۴ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲ آذرماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت، از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به همین مناسبت خبر داد.
او با بیان این مطلب که هفته کتاب و کتاب‌خوانی یادآور اهمیت قلم و نگارش فرهنگ، تمدن و دانش است که پاسداشت از آن به عهده همه افراد جامعه می‌باشد، گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی به همت اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ در حال برگزاری است و برنامه‌های مختلفی با همین موضوع در این هفته پیش‌بینی شده است.
 
به گزارش روابط عمومی منطقه 12، سعادتی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه ویژه‌برنامه‌های مناسبتی در کشور افزود: امسال هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار «دانایی، مانایی» به صورت مجازی و با مشارکت شهروندان نواحی و محلات ۱۴گانه قلب طهران برگزار می‌شود.

او درباره روش‌های ارتباطی شهروندان برای شرکت در برنامه‌ها گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند با اداره فرهنگی منطقه تماس بگیرند و اطلاعات لازم در این زمینه به آن‌ها داده خواهد شد.

شهردار منطقه با اشاره به برخی از این برنامه‌ها توضیح داد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده و در حال اجرا در هفته کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقه حافظ‌خوانی ویژه دانش‌آموزان، مسابقه شاهنامه‌خوانی، مسابقه برای معرفی‌کردن زیباترین کتابخانه محله در سطح محلات، مسابقه کتابخوانی صحیفه سجادیه، با تمرکز روی دعای هفتم صحیفه سجادیه و اهدای کتاب به علاقه‌مندان است که در نواحی ۶ گانه در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی