تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

باند آدم‌ربایی در زاهدان متلاشی شد

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: چهار نفر از اعضای یک باند حرفه‌ای و مسلح آدم‌ربایی در زاهدان دستگیر و این باند متلاشی شد.

کد خبر: ۷۵۹۸۶
۱۴:۳۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

باند آدم‌ربایی در زاهدان متلاشی شد

 

دیدارنیوز ـ سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در گفتگویی اظهارداشت: مرداد سال گذشته چند فرد مسلح جوانی ۲۸ ساله را به نیت اخاذی در یکی از محلات زاهدان ربوده و در قبال آزادسازی وی مبلغ هنگفتی را از خانواده‌اش اخاذی می‌کنند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع پلیس از این موضوع شناسایی و دستگیری متهمان در دستورکار گروهی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان قرار گرفت و تحقیقات تخصصی پلیس در این مورد آغاز شد.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی پلیس هویت ۲ تن از عاملان اصلی آدم‌ربایی شناسایی و مشخص شد که متهمان پس از دریافت پول از استان فرار کرده‌اند.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری آدم ربایان ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد آن‌ها در سطح سیستان‌وبلوچستان به دست آمد.

سردار طاهری تصریح کرد: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه متهمان در یکی از روستا‌های زاهدان شناسایی و صبح روز گذشته گروه عملیات ویژه پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر چهار نفر اعضای این باند مسلح آدم‌ربایی را داخل مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: گروه رسیدگی‌کننده به پرونده در بازرسی از مخفیگاه متهمان ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت تریل مسروقه، سه قبضه اسلحه کلاش، ۱۰تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ جنگی را به همراه ۲ عدد جلیقه ضد گلوله کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: در بررسی سوابق اعضای این باند مسلح مشخص شد آنان به دلیل ۲ فقره آدم ربایی در استان کرمان تحت تعقیب مراجع قضایی استان مذکور نیز هستند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قانون‌شکنان و مجرمان تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و گردن‌کشی را به افرادیکه قصد برهم زدن امنیت عمومی را دارند نخواهد داد و با این افراد به شکلی قاطع برخورد خواهد شد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی