تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تابلوی بورس: رشد ۴۸ هزار واحدی شاخص کل

امروز نماد‌های پتایر، قصفها، زمسگا، پکرمان، شبریز، خبهمن و کطبس بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

کد خبر: ۷۵۹۷۹
۱۳:۵۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

تابلوی بورس: رشد ۴۸ هزار واحدی شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۴۸ هزار واحد رشد بار دیگر کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار را به دست آورد و به عدد یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۶ هزار و ۶۹۶ واحد رشد به عدد ۳۸۱ هزار واحد افزایش یافت. امروز نماد‌های فارس، فولاد، فملی، شستا، کگل، تاپیکو و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و نماد‌های خودرو، غزر، امین، سیتا، آبادا، کارما و ثبهساز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


در بازار امروز نماد‌های پتایر، قصفها، زمسگا، پکرمان، شبریز، خبهمن و کطبس بیشترین افزایش قیمت را داشتند. بیشترین تقاضا نیز به نماد‌های شپنا، شستا، فملی، شتران، خساپا، بترانس و شبندر مربوط بود. بیشترین حجم معامله به نماد‌های خودرو، ثامید، ونوین، وبملت، وبیمهح خساپا و وبصادر تعلق داشت و بیشترین ارزش معامله عبارت بود از: دارا یکم، کاما، خودرو، کحافظ، ونوین، فاذر و شستا.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۹۸ واحد رشد به عدد ۱۶ هزار و ۶۴۶ واحد رسید. نماد‌های ذوب، صبا، هرمز، شگویا، غصینو، کگهر و وهور بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند و نماد‌های بپیوند، وپویا، شاروم، پیزد، زملارد، بگیلان و گدنا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. بیشترین افزایش قیمت نیز به نماد‌های تلیسه، قشیر، زقیام، حسینا، زشگرا، پیزد و زبینا تعلق داشت.


بر اساس اعلام ناظر بازار امروز نماد‌های حفاری ۱، سپاها، وپست و وبیمهح متوقف شدند. همچنین نماد‌های قزوین ۱ و سصف‌ها ۱ به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت، دچار وقفه معاملاتی شدند. همچنین در فرابورس نیز نماد‌های ذوب ۱ و لازما ۱ بازگشایی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی