تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
لیگ ملت‌های اروپا

اسپانیا ۶ - آلمان صفر؛ کابوس دوباره با تورس

اسپانیا موفق شد در دیداری تاریخی آلمان را با ۶ گل و هت تریک فران تورس گلباران کند و پرتغال هم بدون گلزنی رونالدو برابر نایب قهرمان جهان به پیروزی رسید. آلمان در فینال یورو 2008 نیز با تک گل فرناندو تورس به اسپانیا باخت و حالا دوباره کابوس «تورس» برای آنها تکرار شد.

کد خبر: ۷۵۹۲۸
۰۱:۱۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹
اسپانیا ۶ - ۰ آلمان تیکی تاکا به فوتبال ماشینی درس فوتبال داد
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا با ثبت یک نتیجه بهت آور همراه شذ و آلمان در حالی که تنها به یک تساوی برای حضور در نیمه نهایی نیاز داشت، 6 گل از اسپانیا خورد.

آلمان – اسپانیا: آتش بازی در سویل
در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، لاروخا در شهر سویل و در ورزشگاه دِلا کاتروخا میزبان صدرنشین گروه یعنی آلمان بود. شاگردان یوآخیم لوو که با توجه به صدرنشینی در این گروه و با یک امتیاز بیشتر نسبت به اسپانیا در صدر جدول جا خوش کرده بودند، می‌توانستند با گرفتن یک تساوی به نیمه نهایی صعود کنند، اما خط دفاع پر اشتباه و آسیب پذیر آلمان بارها تسلیم جوانان تکنیکی اسپانیا شد و ماتادورها موفق شدند در نیمه اول با درخشش فران تورس وینگر جوان منچستر سیتی با سه گل از حریف خود پیش بیفتند.
فابیان رویز در دقیقه ۱۷ با یک سانتر عالی از روی نقطه کرنر آلوارو موراتا مهاجم پیشین رئال مادرید و فعلی یوونتوس را صاحب موقعیت کرد و او با یک ضربه سر دقیق اسپانیا را پیش انداخت. اسپانیا که پیش افتاده بود با استفاده از تاکتیک دفاع و ضد حمله سعی در جلو کشاندن آلمان بود، اما مانشافت هیچ تلاشی برای جبران گل خورده نکرد. اسپانیا باز روی سانتر کوکه و ضربه سر دنی اولمو به تیر دروازه نویر برخورد کرد هخطرساز شد و در ادامه فران تورس موفق شد در ریباند با یک ضربه دیدنی دروازه نویر را برای دومین بار باز کند. آلمان که کاملا به هم ریخته بود، باز هم تسلیم شد. اسپانیا صاحب یک ضربه کرنر شد و فابیان رویز به راحتی و بدون هیچ مشکلی با یک ضربه دقیق زخم سوم را به پیکر آلمان وارد کرد. نیمه اول با این رکورد تلخ به پایان رسید که آلمان بعد از ۶۲ سال مقابل اسپانیا در یک نیمه سه بار دروازه خود را باز شده دید.
 
اسپانیا ۶ - ۰ آلمان تیکی تاکا به فوتبال ماشینی درس فوتبال داد

 در نیمه دوم نیز آلمان خیلی مشتاق برای بازگشت به بازی نبود، در مقابل اما اسپانیا کاملا تیم سرحال و با روحیه‌ای بود و عملکرد خود در نیمه اول را همچنان ادامه داد. اسپانیا از ضعف خط دفاعی شاگردان لوو به خوبی استفاده کرد و در همان ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم روی پاس عالی رویز برای لوئیز گایا مدافع اسپانیا که تا مقابل دروازه آلمان جلو آمده بود، یک پاس رو به جلو برای فران تورس فرستاد و او هم با یک سر توپ به نویر گل دوم خود و گل چهارم تیم اسپانیا را به ثمر رساند. در ادامه فران تورس موفق شد با هت تریک پاس گل فابیان رویز، در گلزنی هت تریک کند. او با یک ضربه دقیق، توپ را به سمت چپ دروازه نویر فرستاد تا آلمان در دقیقه ۷۰ شکست سنگین و تلخی را در خانه اسپانیا متحمل شود. در دقایق پایانی اسپانیا با کنترل بازی در آستانه پیروزی با ۵ گل بود، اما دفاع فوق العاده ضعیف آلمان روی پاس گایا، شاهد به ثمر رسیدن گل ششم توسط میکل اویارزبال بود و اسپانیا با این برد درخشان راهی نیمه نهایی شد.
 
اسپانیا ۶ - ۰ آلمان تیکی تاکا به فوتبال ماشینی درس فوتبال داد

در دیگر دیدار‌ها هم پرتغال بدون گلزنی رونالدو موفق شد با نتیجه 3-2 بر کرواسی پیروز شود و فرانسه قهرمان جهان هم با نتیجه 4-2 از سد سوئد گذشت تا با اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا حاضر باشد.

سایر نتایج:
پرتغال ۳ – ۲ کرواسی
فرانسه ۴ – ۲ سوئد
لوکزامبورگ ۰ –  ۰ آذربایجان
مونتنگرو ۴ – ۰ قبرس
آندورا ۰ – ۵ لیتوانی
مالت ۱ – ۱ جزایر فارو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی