تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

مجرمان آبگرمی به اهدای هفت تبلت محکوم شدند

رییس دادگاه حوزه قضایی آبگرم گفت: در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و مجازات‌های جایگزین حبس، مجرمان آبگرمی به اهدای هفت تبلت به دانش آموزان محکوم شدند.

کد خبر: ۷۵۷۷۹
۱۲:۱۹ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

مجرمان آبگرمی به اهدای هفت تبلت محکوم شدند

 

دیدارنیوز ـ میثم خزائی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این متهمان به دلیل ارتکاب جرائمی از قبیل تخلف بهداشتی، نگهداری مشروبات الکلی، اخلال در نظم عمومی و... به تحمل حبس محکوم شده بودند.

وی گفت: با توجه به اوضاع و احوال ارتکاب جرم، پیش بینی اصلاح آنان و ابراز ندامت از عمل ارتکابی به استناد ماده ۷۷ قانون مجازات اسلامی، مجازات حبس آن‌ها به همکاری با کمیته امداد جهت خرید گوشی همراه هوشمند یا تبلت برای دانش آموز نیازمند تبدیل و اقلام یاد شده در رای قضایی تهیه شد و در اختیار دانش آموزان کم برخوردار قرار گرفت.

این مقام قضائی تصریح کرد: براساس ضوابط قانونی و در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و با توجه به تفاهم نامه‌ای که میان دادگستری کل استان با اداره کل کمیته امداد امام خمینی منعقد شده، دادگاه آبگرم اقدام به صدور مجازات جایگزین کرد.

خزائی اذعان داشت: هدف از محکوم کردن متهمان به مجازات زندان، تضمین آرامش و امنیت جامعه است، ولی در عمل زندان منجر به قطع رابطه زندانی با زندگی عادی، خانواده، کار و دوستانش می‌شود.

وی گفت: این نوع مجازات‌ها علاوه بر محکوم به خویشان و نزدیکان و به ویژه همسر و فرزندان او نیز تحمیل می‌شود و سرانجام فروپاشی کانون خانواده و افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.
 
 
منبع: ایرنا
برچسب ها: قوه قضائیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی