تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی، جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان را اعلام کرد.

کد خبر: ۷۵۷۴۳
۲۰:۳۹ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹
جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی
 
دیدارنیوز - علی اصغر بیات اظهارکرد: پایان آبان ماه مهلت قرارداد بیمه تکمیلی فعلی به اتمام می‌رسد و قرارداد جدید با آتیه سازان حافظ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ تمدید می شود.

وی افزود: جلسات و مذاکراتی با تامین اجتماعی انجام و مبلغ مشارکت سازمان در بیمه تکمیلی هفت برابر شد و از ۳۰۰۰ تومان به ۲۱ هزار تومان رسید.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی با اعلام اینکه مبلغ حق بیمه تکمیلی در قرارداد جدید به ازای هر نفر ۶۵ هزار تومان تعیین شده است، گفت: این مبلغ در سال گذشته ۴۴ هزار تومان بود.

بیات ادامه داد: در قرارداد جدید سقف تعهدات درمان فوق تخصصی، از ۲۰ به ۴۰ میلیون تومان  و سقف تعهدات بستری عمومی هم از شش به ۱۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گفته وی تعهدات خدمات پاراکلینیک و خدمات تشخیصی درمانی سرپایی شامل انواع آنژیوگرافی و سی تی آنژیوگرافی، انواع اسکن، انواع سی تی اسکن، انواع رادیولوژی، انواع ام آر آی و بسیاری دیگر از خدمات را به میزان یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان افزایش یافته و تعهدات مربوط به خدمات درمانی عمل‌های مجاز سرپایی، انواع آزمایش‌ها، لیزیک، بیماران خاص و صعب‌العلاج و … نیز  مشمول افزایش های خوبی شده است.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در پایان اظهارکرد: برای بیماران کرونایی نیز سقف پرداخت هزینه تست، آزمایش و بستری، شش میلیون تومان بود که به سقف ۴۰ میلیون تومان رسیده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی